2011. november 28., hétfő

Őszi kedvencek II. rész

Ahogyan ezt a nyári összefoglaló bejegyzésekben is tettem, a 2. részben azokat dolgokat mutatom be, amik nem kapcsolódnak a szépségápoláshoz, leginkább nem a termékekhez. Nem is szaporítanám tovább a szót, beszéljenek helyettem inkább a képek:

Kedvenc ruhadarabok, kiegészítők:

 Coca Cola poló - Pimkie

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!


 Masnis kötött pulóver - New Yorker

Reserved


 Zara

claire's
 jello

Cipők:

Cipők szempontjából elég vegyes volt ez az évszak, az elején még a zártabb nyári cipőimben flangáltam, aztán volt három hét, amíg ki lehetett használni az átmeneti cipőket, majd a végén már előkerültek a téli csizmák is.

Nyári - H&M ; Átmeneti - Deichmann ; Téli - New Yorker


Egyéb:

Szeptemberben megfogadtam, hogy lemondok a rágcsálnivalókról és egészségesebben fogok étkezni. Az étrendemben leginkább zöldségek dominálnak. Egészségesek, sok bennük a vitamin és finomak is! És mivel én egy-két kivétellel nem nagyon szeretem az édes dolgokat, így a gyümölcsökért sem vagyok nagyon oda: a mindennapi étrendemben a paradicsom, paprika, saláta, hagyma (stb:)) szerepel!

És, hogy a szépségápolásról is legyen szó pár mondatban. A legnagyobb felfedezésem ősszel a Krémmánia honlapja volt. Persze ismertem előtte is, de nem igazán foglalkoztam vele. Az ősszel viszont regisztráltam, azóta pedig nagyon sok mindent megnéztem már rajta, sokszor kattintok az oldalra!

Októberben egyik hétvégén leruccantunk a húgommal Pestre, ahol végigjártunk több bevásárló központot is. A legjobb pillanat aznap mégis az volt, amikor a vásárlástól és a kirakatok nézegetésétől megfáradva beültünk a Starbucksba megpihenni. Nők... :) (Tudom röhejes, de hazahoztam a papírpoharat..)

A párommal pedig egy hosszú hétvégét eltöltöttünk Hévízen. Gyönyörű a város, nagyon jó a fürdő. Szép időnk is volt. Imádtam.


Ennyi lett volna a őszi összefoglaló második része. Remélem tetszett Nektek, próbáltam mindent megmutatni amik leginkább domináltak nálam ebben a három hónapban. Jöhetnek a téli hónapok, már nagyon várom, hogy essen a hó és legyen nagyon-nagyon hideg!

Ti szeretitek az őszt és a telet?

Őszi kedvencek I. rész: KATT!
Nyári kedvencek I. rész: KATT!
Nyári kedvencek II. rész: KATT!

4 megjegyzés:

  1. nekem is van otthon Starbuckos papírpoharam..:D

    VálaszTörlés
  2. a colás póló nagyon jó és a Hévízes képek nekem is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos amit otthon Starbucks kavekent arulnak az teljesen mas, meg csak meg sem kozeliti az eredetit, ami egyebkent annyira finom hogy en mar sehol mashol nem iszok kavet csak ott.

    VálaszTörlés