2011. november 27., vasárnap

Őszi kedvencek I. rész

Meggyújtottuk az adventi koszorún az első gyertyát. Idén, talán ez az első jele annak, hogy hamarosan véget ér az ősz. Ha egyáltalán annak nevezhető volt ez az évszak. Szeptemberben még 26 fokban rövidnadrágban jártam iskolába, most meg mínuszokat mutat a hőmérő. Szeretem az őszt, ez a kedvenc évszakom. Gyönyörű és színekkel teli. Idén talán egy hét volt az, amikor igazán ősz volt az ősz, így talán még inkább tudtam értékelni azokat pillanatokat. Amikor a Nap sugarai előbukkannak a felhők mögül, úgy melegítve a hátamat. A lehulló falevelek, amikor a legkülönbözőbb színekben pompáznak a levegőben, amikor fújja őket a szél. Gyönyörű. De sajnos kezd véget érni. 

Ez a véget érés pedig azt jelenti, hogy újra megírhatom Nektek, hogy ebben a sokszínű évszakban, melyek is voltak azok a dolgok, amiket a legtöbbet használtam. Az évnek ebben a szakaszában nem vásároltam össze-vissza mindent pánikszerűen, ami talán annak is köszönhető, hogy a diákmunkában megszerzett összegeim (jóóóóóval) kevesebbek voltak, mint nyáron, meg persze, hogy nem volt őket hova pakolnom. Ennek ellenére, volt miből válogatni, de most csak azokat mutatom meg Nektek, amik a fontossági listám elejére kerültek.

Sleek - Oh So Speciel paletta - Ez a paletta volt az, amit kiemelkedően sokat használtam. Ha ötperces sminkre vágytam, vagy ha egy kicsit több időt igénylőt készítettem,mindig ehhez a palettához nyúltam. Érdekes, ugyanis nem igazán szerettem használni ezelőtt a föld színeket, de az elmúlt három hónapban nem is tudtam volna mást magamon elképzelni. Teszt: ITT!

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!


Lovely fekete szemhéjtus - Nagyon megszerettem ezt a szemhéjtust, hiszen nemcsak, hogy olcsó, de dolgozni is könnyű vele.

NYC Smooth Skin - loose púder - A Púderfelhő blog egyik minitipp része után vásároltam meg magamnak ezt a púdert és hozzá egy puffnit. Nagyon sokszor használtam őket az ősszel, hiszen nem igazán volt problémás a bőröm, így az alapozót többször hanyagoltam is.

Essence sun club bronzosító ; Essence ecset - Egyszerűen nem tudok megbarátkozni a pirosítókkal. Nekem nagyon természetellenesnek hat az, hogy pirospozsgás az arcom, így ebben az évszakban is bronzosítót használtam az arcom vonalainak kiemelésére. Ehhez a bronzosítóhoz minden alkalommal az Essence új pirosító ecsetét használtam.

Körömlakkok - Nagyon sokszor festettem ki a körmeimet, szinte mindig új színt használtam. Egyszer sem kentem fel kétszer ugyanazt.


Cadeavera arctisztító hab - Nyáron zsírosodásra, a hidegebb évszakokban kiszáradásra hajlamosabb a bőröm. Az arctisztító tonikom már kezdte túlzottan kiszárítani a bőrömet, ezért az arcom tisztítására ezt a habot használom napi szinten akár többször is.

Hidratálók - A hideg idő miatt talán még fontosabb a hidratálás, mint a nyári időszakban, ezért erre is jobban odafigyelek. Ki nem állhatom a test-, és kézápolókat (ez egy ilyen megmagyarázhatatlan dolog), de a képen látható termékeket most minden nap használom a bőröm kiszáradását megelőzve.

Ez volt az őszi kedvencek első része, a második is pár nap múlva posztolva lesz!:)

Te mit használtál nagyon sokszor az ősszel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése