2011. november 14., hétfő

Mi is az a mélytisztító sampon?

Az egész mélytisztító sampon sztorim akkor kezdődött, amikor anyukám felhívta rá a figyelmet egy helyi újság cikkén keresztül. Amit persze én nem olvastam el, mondván majd az internet... Tévedtem. Sok sok keresgélés után sem találtam róla (szinte) semmit. Az utcánkban található fodrászkellékest meglátogatva kérdeztem meg tőle, hogy pontosan mi is az a mélytisztító sampon. Ő is csak annyit tudott mondani nekem, hogy hallott róla, árulta is, de már nem kapható, mert senki nem vitte.. Így amikor legutóbb a fodrászomnál jártam, utolsó reményemként neki is feltettem a kérdést: mi az a mélytisztító sampon?  A választ pedig megkaptam:
Ha vásárolsz magadnak sampont vagy akár balzsamot, valószínűleg, ha az be is vált, akkor is egy idő után úgy érzed: megszokta a hajad, el van nehezülve már nem olyan, mint régen és már nem az igazi a termék. Ilyenkor valószínűleg nem azzal van a baj, hogy a terméket megszokta a hajad, hanem, hogy a sok összetevő beivódott a hajba, ami nehezíti azt. Ilyenkor jön jól a mélytisztító sampon. Eltávolítja a szennyeződéseket, de emellett a termékmaradványokat, lerakódásokat is. Teljesen megtisztítva ezzel a hajat.

Wella - mélytisztító sampon
Leírás (csomagoláson): "Ez a mélytisztító sampon eltávolítja a termékmaradványokat, lerakódásokat és szennyeződéseket. Teljesen megtisztítja a hajat és előkészíti a mélyhidratálásra. Lótuszvirággal. Szalonexkluzív termék." 

Ha szeretnéd a bejegyzést tovább olvasni kattints a 'Tovább' gombra! 
 
Általában a sampont 2-3 hetente használom a hajápolási rutinom közé beszúrva. Ilyenkor semmilyen más sampont nem használok csak a Wella mélytísztító samponját. és már vizesen érezhető, mennyire kiszáradt, durva tapintású lesz tőle a hajam. - Lehet ilyen lenne a hajam állapota hidratálók nélkül? Amire azért van is ráció, mivel festett szőke hajam van. A testvérem haja, aki természetes sötétbarna hajú, már csak a sampontól selymes és puha haja lesz. - A sampon használata után, pedig lehet használni a jól bevált balzsamot/hajpakolást, nálam a tejproteines hajpakolás a nyerő. Ennek a használata után, már nagyon könnyen fésülhető, könnyed, szép és puha lesz a hajam. Ilyenkor általában érzem is azt nehezen elmagyarázható különbséget a hajamnál, mint amikor a fodrásztól jövünk ki... :) És ami talán még fontosabb, hogy a használata után, az általában használt samponjaim is sokkal jobban produkálnak és nem nyújtják azt a rossz, elnehezítő érzést.
Ezeket a samponokat, ahogyan tapasztaltam elég nehéz beszerezni. De internetről megrendelhető, vagy esetleg fodrászatokból is beszerezhető, de ha nyitott szemmel járunk biztosan bele lehet botlani egy-két üzletben. Az áruk két és háromezer között mozognak, de ne felejtsük el, hogy nem állandó használatra találták ki ezeket a samponokat, elég akár havonta is használni őket!

4 megjegyzés:

  1. .erdekes, ilyenrol meg en se hallottam :) jo lenne viszont ha termeszetes lenne, SLS es tartosito nelkul...

    VálaszTörlés
  2. Teljesen logikus! Köszönöm szépen az információt! :-)

    VálaszTörlés
  3. De jó hogy írtál róla. Én detox sampon néven ismertem, de mindig elfelejtem megnézni mikor fodrászkellékesnél jártam, meg nem is tudtam milyet keressek. Így azért könnyebb lesz, köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Én se hallottam még róla soha, hasznos volt a poszt, köszi szépen :) Utána fogok nézni, elsőre kicsit borsos az ára, de jogos, hogy nem fogy el túl hamar :) Wellán kívül van még valamilyen márka?

    VálaszTörlés