2011. november 2., szerda

Lora 3részes szemhéjfesték és szempillaspirál - vélemény

Egyre gyakrabban találkozom azzal a témával különböző oldalakon, hogy az olcsó sminktermékek valóban jó minőségűek-e és érdemes-e őket megvásárolni, használni. Ma két olyan terméket fogok Nektek bemutatni, amiket fillérekért beszerezhettek szinte bármelyik Eurós boltban. Ezzel is meggyőzve vagy akár igazolva a kétkedőket.

Lora háromrészes szemhéjfesték | 6

A Lora szemhéjfestékek közül egy háromrészes kipróbálásához volt szerencsém. A csomagolása műanyag, praktikus a három kis ablak a tetején, így ha több hasonlóval rendelkezünk nem kell őket külön kinyitogatni, hogy vajon melyik-melyik. Emellett a csomagolása elég masszív, nem félnék attól soha, hogy valahol véletlenül kinyílik. 
A 6-os elnevezésű palettában jól kombinálható színek vannak: kék, lila és fehér. A szemhéjfestékek nagyon szépek, kiválóan pigmentáltak és könnyen eldolgozhatóak. Mindegyik szín inkább szaténosabb, de apró pici csillámok nélkül. Ezért aztán tőlem sok sok plusz pontot kap!

  
Ha szeretnéd a bejegyzést tovább olvasni, megnézni a swatch-okat, elolvasni a szempillaspirálról is véleményemet és egy sminket a két termékkel kattints a 'Tovább' gombra!



Ahogy a swatchon is látszik, mindegyik szín nagyon szép, alap nélkül egyszer áthúzva használtam őket a karomon. Szerintem abszolút megéri megvásárolni ezeket a kis mini Lora szemhéjfesték palettákat: kiváló pigmentáltság, jól kombinálható színek és mind emelett nagyon is olcsóak!



Lora Volume Collagene szempillaspirál

A második termék a Lora Volume Collagene szempillaspirál. Kinézetre igencsak egyszerű: egy fekete műanyag csomagolású spirál, amin két szó található: "Vulome Collagene". A többi info két kicsi matricán van rajta a csomagolásra ragasztva.


A spirálkefe leginkább hagyományosnak mondható, méretre elég nagy, de ez még egyáltalán nem zavaró. Viszont ami elég bosszantó, hogy ha kihúzom a csomagolásból rengeteg felesleges festék marad rajta. A képen is úgy fotóztam le, amilyen állapotban van, kihúzás után. Ezt a mennyiséget pedig praktikusabb papírzsepibe törölni, ugyanis ha visszakerül a csomagolásba, úgyis a felső részén marad, így az a rész hamarabb beszárad. Így viszont ez a mennyiség a kukában landol...


Használat közben pedig erős, szúrós szagra lettem figyelmes.. iszonyatosan erős, kellemetlen szaga van. Amit ha messze tartok az orromtól is hamar megérzek. Persze ez felvíve egyáltalán nem érezhető, na de azért ez ne legyen kifogás. A pillákat könnyedén elválasztja egymástól, nem kerül rájuk vastag festékréteg, így a végeredményt inkább természetes hatásúnak mondanám. Alsó és felső szempillasorra is könnyedén használható, de az alsó pillák alatt egy idő után fekete foltok jelennek meg a bőrömön, ez felül egyáltalán nem történt meg. A lenti képen pedig megtekintheted, hogy milyen végeredményt produkál ez a szempillaspirál..

Smink a két termékkel: 


Használt termékek:
Szemek: 
  • Sleek Primer paletta - Moonshine
  • Lora háromrészes szemhéjfesték - 6
  • Lora szemceruza - fehér
  • Lovely szemhéjtus - fekete
  • Lora Volume Collagene szempillaspirál - fekete

Szemsmink elkészítésének leírása:

Tegyél a szemedre szemhéjalapozót, majd a mozgó szemhéjra a Lora háromrészes szemhéjfesték 6-os palettájából tedd fel a lila színt. Ezek után a szemed külső sarkához vidd fel a kék színű szemhéjpúdert, satírozd el a mélyítővonalon és a mozgó szemhéjon befelé haladva. A szemöldököd kiigazítása után a fehér szemhéjpúderből tegyél a szemöldök alá és a belső szemzugba. Fehér szemceruza az alsó vízvonalra, fekete szemhéjtus a felső szempillasor felé. Majd a végén szempillaspirálozás és készen is vagy!

Remélem tetszett a bejegyzés! Ti hogy álltok a Lora termékekkel? Szeretitek őket használni?

Mindkét terméket a Lora Cosmetics biztosította számomra.  A fent leírtak az őszinte véleményemet tükrözik.

11 megjegyzés:

  1. nekem kékben van ilyen palettám és imádom, meg akarom majd venni a barnásat is mellé. Ezen is gondolkodtam, de pont most vettem egy Miss Rose 4es palettát, amiben kb ugyanezek a színek vannak.

    VálaszTörlés
  2. Húúha, hol lehet ilyen Lora termékeket kapni Pesten? :)

    VálaszTörlés
  3. Én múltkor Erzsébeten láttam a Kossuth utcai eurósban, de persze biztos bentebb a városban is lehet kapni. Mondjuk az nem mindegy szerintem, hogy melyik euróba megy az ember, mert már van csomó féle. One euro market 290.-, Euro Family, Euros bolt, ahol minden 350.-. Ez utóbbiban én amelyikben voltam, nem is volt smink például.

    VálaszTörlés
  4. Hát, hogy pontosan hol lehet kapni Pesten azt nem tudom, de hogy milyen típusú boltokban lehet kapni, azt itt megnézheted: http://www.loracosmetics.hu/bemutatkozas/

    VálaszTörlés
  5. ez nagyon "vicces", mert ez a szempillaspirál egy az egyben egy L'oreal szempillaspirál másolata, csomagolásra és majdnem névre is... csak gondolom a L'orealos jobb, bár nekem van, ez meg nincs, ezért is kaptam elő, hogy összehasonlítsam őket :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó színei vannak a palettának!! tetszik!!
    a szempillaspirált nem félsz használni?

    VálaszTörlés
  7. Csak párszor használtam a spirált, még "tesztelési időszakban"!:)

    VálaszTörlés
  8. dejjóó! örülök, hogy rám találtál!:) és még győr is.. tökjó:) szép sminket csináltál vele!

    VálaszTörlés
  9. one euro market ha-ha tudod, hogy dolgoznak ott az eladók? h-p-ig napi 10 órát szombaton még 6 órát. Ez heti 6 nap munka bruttó 100ezerért, ez nem kína ez agyarország

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én ezt nagyon sajnálom (tudom és tapasztalom is, hogy ebben az országban minden második munkahelyen van valami stikli), de nem értem engem ez miben érint.. attól még vásárolhatok ott nem? :S

      Törlés
  10. Szia!
    Én is szeretem a Lora termékeket. Nagyon jól sminkelsz! :)

    VálaszTörlés