2011. október 19., szerda

Színes haj. Like?

Ahogyan azt már egyszer megírtam, nagyon szeretek innen-onnan gyűjtögetni a különböző képeket, amikből bármikor meríthetek egy-egy jó ötletet. Sminkekről, ruha összeállításokról vagy akár frizurákról is. Pár hete láttam ezt a képet először és iszonyatosan megtetszett ez a kék lila összeállítás. Úgy döntöttem nekem is kell valami hasonló!

Ma meglátogattam a fodrászomat, akitől aztán tényleg bármit kérhetnék, ő megcsinálja! Persze az egész hajamat nem szerettem volna színesre festetni, úgy érzem az már nem passzolna az egyéniségemhez, úgyhogy ahol eddig kék volt a hajamban, mellétettünk egy kis lilát is. A fru fru részhez és az azzal ellentétes oldalra. Nagyon illik a két szín egymáshoz, egyszerűen imádom és így egy kicsit jobban is passzol az ősz hangulatához.. Lehet karácsonyra be kellene vállalni a pirosat..?:)


Nektek mi a véleményetek a színes hajakról? Szerintetek tabu vagy jól néz ki? És mi az a határ ami még nem sok?

6 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik és most én is nagyon benne vagyok a hajfestés kérdésben. annyira tetszik de nem tudom mennyire tudnám viselni

    VálaszTörlés
  2. wow,gyönyörűen mutatnak együtt :) és neked is jól áll,nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. .nincs hatar. mindenki jarjon ugy ahogy szeretne. itt Manchesterben rengeteg a szines haju es ami a legjobb az egeszben , senki sem nez ki es mindenki elfogadja :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz lett! Felőlem akárki hordhat akármennyi színt, ha jól esik neki. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Nekem volt régen az egész hajam narancssárga, de olyan igazi rikítós. Imádtam. Volt pink hajam is, az mondjuk befogott minden rucit és nagyon gyorsan kopott is. Ma már konszolidáltam magam, de máson még most is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Én is szimpatizálok a színes hajjal. Én púder-rózsaszínt tudnék elképzelni magamnak.. De felénk abszolút tabunak számít! Anno (15-16 évesen) volt lila és külön volt rózsaszín melír a hajamban...Mondanom se kell már azért is mit kaptam.. Főleg itt falun, komolytalannak tartják azt az ember, aki ilyet hord, vagy szeret. De ez nem csak hajban merül ki sajnos.. értem itt a tetoválást, piercinget. (ízléses határokon belül is) Re,élem egyszer megélem azt, hogy nem minősítenek le azért, mert szeretnék színes hajat, vagy egy apró tetoválást. :D

    VálaszTörlés