2011. október 7., péntek

Sleek Primer Paletta - vélemény

Úgy döntöttem végre megírom a Sleek Primer palettájáról a véleményemet, amit már nagyon régóta halasztgatok. Részben azért, mert nem lett a mindennapos sminkelésem eleme, de az idő elteltével mindent kitapasztalva már meg tudom írni a véleményemet.

A Primer paletta csomagolása ugyanolyan mint az összes Sleek i-divine palettáé (megnézheted: ITT!). Az egyetlen kivetnivaló a csomagolásban az, hogy a kis fémek amikben a festékek vannak egy-két színnél be vannak nyomódva. Természetesen ez semmilyen hátránnyal nem jár, nem hiszem, hogy ettől kevesebb festéket kapnánk, maximum esztétikai okokból nem túl pozitív.
A palettában megtalálható a szokásos mennyiségű 12 szín. Nagyon jó árnyalatokat választottak, hirtelen nem is tudnék olyan színű szemsminket mondani, amihez nem lenne jó alap egyik árnyalat sem. Mindegyik szín jól kenhető. Igaz, nem egyformán puhák, de mindegyikkel könnyen lehet dolgozni. Az ujjal történő felvitelnél nem találtam praktikusabbat. Az ecset, amit a palettához adnak katasztrofális. Első alkalommal azzal nyúltam az egyik színbe, és tele lett szálakkal. Akkor vettem észre, hogy mindkét végén össze vissza állnak a szálak és rettenetesem hullanak. Teljesen használhatatlan az az ecset.
A mintán a színek intenzitása nem tűnik a legjobbnak, de ennyi bőven elég a szemhéjra alapnak. Ennél több mennyiségnél, biztosan meg fog gyűrődni a sminkünk, viszont ha megtalálod a megfelelő mennyiséget, akkor primerek tökéletesen fognak működni. Nem fognak elmocorogni, elkenődni, sem gyűrődni!
Persze, aki szereti a világosabb, nem túl feltűnő színeket nyugodtan használhatja önmagában is. Én mégis inkább úgy szeretem és ajánlom, hogy szemhéjpúder alá. Gyönyörűen kihozza minden szemhéjfestékből a színintenzitást. Persze nem kell mindenképpen pl. egy zöld szemhéjfesték alá zöldet tenni, ez a paletta kiváló alany lehet a kísérletezgetésre is!


Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!  


Próbaképpen kiválasztottam három színt: eurós boltokban kapható mels eyeshadows - 20, Essence fairytale - 01 Tinka's dress és az L.A. Makeup Coloursurge palettájából a pink színűt. 

Így néznek ki alap nélkül ill. alappal:


Szerintem a végeredmény egyértelmű: sokkal intenzívebb színeket kaptam a primerek segítségével, mintha csak a szemhéjfestékeket használtam volna önmagukban. Ami pedig a szemhéjalapozók pozitívuma még, hogy sokkal tartósabbá teszik a szemfestékeket. Ez a Sleek primerjeivel sincs másképp. Bő vizet engedve a karomba ezt a végeredményt kaptam:


Engem ez a termék egyértelműen meggyőzött. Biztos vagyok benne, hogy ez a paletta ugyanolyan kiváló társa lehet egy kezdő sminkesnek, mint egy haladónak. Hiszen ha valaki egyszer kipróbálja, nem biztos, hogy utána le tudna róla mondani...

Ti szoktatok szemhéjalapozót használni? Milyet?

1 megjegyzés:

  1. Az első palettában a kék és a lila megfogott:| de nagyon:O

    www.parafeminas.blogspot.com

    VálaszTörlés