2011. október 22., szombat

Nyereményjáték! - LEZÁRVA

Elérkezettnek láttam az időt, hogy nyereményjátékot hirdessek! Lassan az olvasóim száma eléri a 100at, már több mint fél éves a blog, meg volt a 100. bejegyzésem is és nem utolsó sorban ma töltöttem be a bűvös 22-őt. Mindezeket megünnepelve döntöttem úgy, hogy ajándékot fogok kisorsolni köztetek! Mivel a kék az idei ősz egyik legfelkapottabb színe és én is nagyon imádom, úgy gondoltam nyereményjáték során egy kis kék ajándékcsomagot kap tőlem valaki!

Amit nyerni lehet:
  • 2 db Collection 2000 - Dazzle Me! pigment - Spellbound és Bewitch színben (teszt ITT)
  • NYC szem és szemöldök ceruza - In The Navy árnyalatban
Szabályok:
  • A játék MOST indul és 2011. november 20-án ér véget. 
  • Ahhoz, hogy részt vehess a játékban légy rendszeres olvasója a blognak, vagyis nyomd meg a Követés vagy Feliratkozás a webhelyre gombot oldalt (ha eddig nem tetted volna), és válaszd a nyilvános követést.
  • Írj ide egy kommentet, amiben leírod, hogy milyen néven követsz és az email címed
Plusz esély:
  • +1 ha kiteszed a nyereményjátékot a blogod oldalsávjába visszamutató linkkel és a fenti képpel
  • +1 ha megosztod a nyereményjátékot a blogodban egy külön bejegyzés formájában visszamutató linkkel és a fenti képpel
Mindennel együtt összesen háromszoros esélyed lehet a nyerésre! Ha mindegyik eséllyel élni szeretnél, a következőket kell a hozzászólásodnak tartalmaznia: 

Követem a blogod ... néven.
Email: ...
Megosztottam a blogom oldalsávjában ... (link)
Írtam egy bejegyzést a blogomban ... (link)

Ha pedig a blogomra már azelőtt feliratkoztál, hogy kiírtam a nyereményjátékot, kapsz még egy esélyt! Tehát, ha régi olvasó vagy kérlek a hozzászólásodba azt is jelezd!

Építő kritikákat, véleményeket is szívesen olvasnék Tőletek a blogomról, szóval ha van pár gondolatod nyugodtan írd meg!:)
Sok szerencsét!

54 megjegyzés:

  1. Hahó:)
    Követlek a blogon Criollo néven (régi olvasó vagyok)
    e-mail címem luccka92 @ gmail.com

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Berta
    bertablogol@gmail.com
    Régi olvasó! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Követem a blogod Petra világa néven.
    Email: petravilaga@indamail.hu
    Megosztottam a blogom oldalsávjában petravilaga.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Követem a blogod Zsuzsi néven.
    Email: sz.zsuzsi1981(kukac)gmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában:
    http://zsuzso1981.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Követem a blogod Rita néven.
    Email: ritaszeged@gmail.com
    Régi olvasód vagyok!

    Igazából ez egy kérés vagy inkább kíváncsiság, nem készítenél egy teljes sminket melyben a szádra a Peachy Keen Sleek Pout Paint kerül :D annyira kíváncsi vagyok az összhatásra :D de senkinél nem láttam még

    VálaszTörlés
  6. Hahó!
    Jól néz ki ez a kék kombó, azonnal be is ugrott a kékre melíroztott szöszi hajaddal készült kék sminkes kép, a pár nappal ezelőtti bejegyzés, magamban már kombinálok is vele :)
    Dyna néven követlek,
    mail címem: tothdynaKUKAcgmailPONTcom
    régi olvasód vagyok
    Köszi a lehetőséget! ;)

    VálaszTörlés
  7. Rita: Huhh, hát nem csodálom, hogy nem láttál még senkinél sminket vele. Nincs igazán egy hétköznapi színe, mert inkább narancssárgás mint nude. De valamit kiötlök mindenképp;)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    JuliaBella néven követem a blogod.
    Régi olvasód vagyok. :)
    E-mail: juliabellablogja@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Követem a blogod niki néven.
    Email: k.nikkancs@freemail.hu
    Régi olvasód vagyok :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Boldog szülinapot!:)
    Követem a blogod Makeupcakes néven.
    Email: mymakeupcakes@gmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://mymakeupcake.blogspot.com/

    És régi olvasód vagyok.:)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  11. Követem a blogod Nóra néven.
    Email: nora.piros@gmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában alanora.blogspot.com

    Régi olvasód vagyok és még sokáig szeretnék az lenni :) Boldog szülinapot :)

    VálaszTörlés
  12. Követem a blogod diamond néven.
    Email: koleszadebi@gmail.com
    Régi olvasód vagyok! :) És boldog születésnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  13. Követem a blogod Évi néven.
    Email: varkonyi.evi(kukac)gmail(pont)com

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Khamala néven követlek, régi olvasód vagyok:)
    thal1322@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. molcs. néven követlek
    email:wakeup@heroin.hu
    régi követőd vagyok :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Követem a blogod JustKriszta néven.
    Email: guitarheroine321@gmail.com
    Írtam egy bejegyzést a blogomban: http://olyankor.blogspot.com/2011/10/olyankor-day-296-reggel02.html
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  17. Követem a blogod Lilla néven.
    Email: vlilla0522@gmail.com
    köszi a lehetőséget

    VálaszTörlés
  18. Követem a blogod Flory néven.
    Email: flora.szatmari@gmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://florysworld.blogspot.com
    Írtam egy bejegyzést a blogomban: http://florysworld.blogspot.com/2011/10/jatek-alexanal.html

    Én voltam a 100. feliratkozód :D Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  19. Követem a blogod : Lujza néven
    Email: babaagota@citromail.hu

    Köszi a játékot.:)

    VálaszTörlés
  20. Marco avrebbe detto...."diobo' ragazzi quanti siete!"....

    Nekem erről írjál:( <3

    VálaszTörlés
  21. szia, új követő vagyok, Fannalin.
    email: efanni@gmail.com

    Tetszik a stílusod, jahm és vagány a hajad =))

    VálaszTörlés
  22. dabole néven követlek
    email cím: bogi63@gmail.com

    Köszönöm a játékot!:)

    VálaszTörlés
  23. Szia,
    új követőd vagyok!
    e-mail címem:
    tiboldsandor@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia:)
    Athina néven követlek (régi követőd vagyok)
    e-mail: atino@freemail.hu
    Bejegyzés a blogon: http://sunflowermakeup.blogspot.com/2011/10/always-be-beauty-nyeremeny-jatek.html

    Köszi az esélyt :)

    VálaszTörlés
  25. szija (:
    Követem a blogod Fruh néven.
    Email: fruzsy93@freemail.hu
    Megosztottam a blogom oldalsávjában http://breakfastatfruh.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Követem a blogod HystericalGirl néven.
    Email: o.renata92@hotmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában egyhisztisbejegyzesei.blogspot.com
    Írtam egy bejegyzést a blogomban http://egyhisztisbejegyzesei.blogspot.com/2011/10/nyeremenyjatek-alexanal.html

    Köszi a játékot! ;)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Követem a blogodat kato1993 néven
    e-mail: kato1993@vipmail.hu
    Köszi a játékot

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Követem a blogod Kriszta néven.
    Email: naturalsparkling@freemail.hu
    Megosztottam a blogom oldalsávjában http://naturalsparkling.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Követem a blogod Mia néven.
    Email: mailofmia kukac yahoo pont com

    Régóta olvaslak Millacsilla oldalsávjából,mert a saját nevemmel nem tudtam követő lenni nálad. Hónapok óta nem jelenik meg nálam a követői lista, de nem csak nálad,más blognál sem. Én viszont nem írok blogot,ezért a saját listámat sem láttam:(

    De ma végre sikerült olvasó lennem nálad:)

    VálaszTörlés
  30. Szia :)
    Követlek Bini néven.
    Email: szabcsiika@hotmail.com

    Nagyon tetszik minden a blogon, szeretem olvasgatni. Így tovább, olvasód maradok :):)

    VálaszTörlés
  31. Sziaa!

    Követem a blogod Zsanci néven.
    Email: zsancipapp1986@windowslive.com
    Köszi :))

    VálaszTörlés
  32. Lanie néven követlek, címem: abelklaudia@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia! :)

    Követem a blogod Reni néven. Új követő vagyok.
    Email címem: cicomahercegno@gmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://csajcicoma.blogspot.com/

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  34. Követem a blogod mich néven.
    Email:michiyochan@citromail.hu
    Megosztottam a blogom oldalsávjában
    http://smaragdplum.blogspot.com/

    és régebbi olvasó vagyok :3

    VálaszTörlés
  35. Szia!


    Követem a blogod Nina néven.
    Email: nina909@freemail.hu

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  36. Szia,

    Követem a blogod reka0127 néven.
    Email: reka0127@freemail.hu

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Vattacukor néven követlek
    email: vattacukor.virag@gmail.com
    új követőd vagyok :)
    kitettem a játékod oldalsávba: http://beautycrumbs.blogspot.com/

    Nagyon tetszik hogy változatosak a bejegyzések, remélem lesz sok-sok step-by-step mert azt nagyon szeretem :)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  38. Hello!

    Követem a blogod Mandula néven, vagy Fróna Júlia néven.
    Email: zizenet@gmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://lilafelho.blogspot.com/ (bocsi csak így tudtam :/)
    Írtam egy bejegyzést a blogomban: http://lilafelho.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek.html

    köszi :)

    VálaszTörlés
  39. Szia! :)
    Követem a blogod Dina néven,
    email: h.deenah@gmail.com.
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://minttusuklaadina.blogspot.com/
    és írtam egy bejegyzést a blogomban:
    http://minttusuklaadina.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek-alexanal.html

    köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Követem a blogod Felizia néven!
    Email: felizzzia@gmail.com

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  41. Szia!

    A blogon Solya néven követlek.
    e-mail címem: solyaorsolya@gmail.com
    További sok sikert a bloghoz.

    VálaszTörlés
  42. Szia!

    Követem a blogod o néven.
    Email: lenardorsika@gmail.com
    Blogom nagyon nincs :(
    Köszi a jhátékot :) o

    VálaszTörlés
  43. Szia! :)

    Új olvasó vagyok! :) És Gumikacsa20 néven követlek, az e- mail címem kecskemeti.hajnalka@gmail.com

    Köszönöm! :)
    Hajni

    VálaszTörlés
  44. Követem a blogot Esztii néven,
    E-mail: gyurmaekszer@citromail.hu
    Köszi!
    Eszti

    VálaszTörlés
  45. Fannii néven követem a blogodat
    e-mail: sevifanni@gmail.com
    köszi :)

    VálaszTörlés
  46. szia :)
    GhostGirl néven követlek
    e-mail címem: darkangel13@citromail.hu

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Követem a blogod Lynd néven.
    Email: natasa-@freemail.hu
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  48. Szia!:)
    Követem a blogod Edina néven
    E-mail címem: edina514@freemail.hu
    Köszönömszépen a játékot!:)

    VálaszTörlés
  49. szia.
    anita néven követlek.
    fodanita1248@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia.
    Krisz (rougeandstyle.blogspot.com) néven követlek
    email címem: kristinajuhas@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Szia!

    Én is új, de annál lelkesebb olvasód vagyok! :-)

    Követem a blogod Jud néven.
    Email: juszilagyi@gmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://melange-magnifique.blogspot.com/

    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    Üdv, Judit

    VálaszTörlés
  52. Szio!

    Követem a blogod Kemiviki néven.
    Email: kemiviki@gmail.com
    Megosztottam a blogom oldalsávjában http://wowoskiscsaj.blogspot.com/

    Köszike a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  53. Követem a blogod kata1990 néven.
    Email: pppkata@freemail.hu

    VálaszTörlés
  54. Szia! The Trinity néven követem a blogod, az emailem pedig dorottya.burik@gmail.com

    VálaszTörlés