2011. október 14., péntek

Hajápolási rutinom

Már nagyon régóta keresem a számomra tökéletes hajápolási kellékeket. Régebben állandóan cserélgettem őket, mert 2-3 hónap használat után valamiért már sosem volt valami az igazi, de most végre azt tudom mondani, hogy számomra ezek a tökéletesek és használom is őket fél - (van amelyiket) egy éve.

 
Garnier Natural sampon szőke hajra
Ez a sampon tényleg a szőke hajam álma! Az illata nem az igazi, de nem is marad meg a hajon, nem olyan intenzív, ami szerintem jó, mert inkább a balzsam illata domináljon. Elvileg világosítja a szőke hajat a leírása alapján, ami eleinte észrevehető, de amíg csak ezt használtam egy idő után bizony besárgult a hajam. Amiért mégis ennyire szeretem, hogy egyáltalán nem szárít, és nem is nehezíti el a hajam, amit eddig más sampon nem tudott produkálni! (Sok más sampon teljesen kiszárította a hajamat vagy hamar bezsírosodott tőlük.)

Schauma hamvas csillogás sampon
Ezt a sampont a fodrászom ajánlotta, amikor megkérdeztem Tőle mit is használhatnék arra, hogy ne sárguljon be olyan hamar a szőke hajam. Azóta használom és teljesen elégedett vagyok vele! Nagyon vicces sötétkék színe van, az illata nem kellemes, de ez sem marad meg a hajon. Azóta még egyszer sem sötétült be, szép hamvas, világos színe van. Igaz a sampon szárítja a hajat, de ha mellé megfelelő sampont és/vagy balzsamot használunk ez nem fog problémát okozni.

Serical Latte Tejproteines hajpakolás
Ezt a terméket szintén a fodrászom ajánlotta, amikor a fekete hajam kb. 2  hónapon belüli két szőkítéssel szőke lett. Teljesen úgy érzem, hogy ennek a balzsamnak köszönhetem, hogy nem ment tönkre a hajam, sőt! Nagyon szép és egészséges maradt végig, talán még jobban is, mint előtte.
Igaz, hogy ez egy hajpakolás, de balzsamként is lehet használni, mert szinte egyből hat. Persze szükségszerűen bármikor rajta lehet hagyni több ideig is. Igen finom az illata, amit a haj meg is tart két hajmosás között. Ha pedig csak enyhén bevizesedik valahol (pl: strandon) még intenzívebben érezhető lesz. Nagyon puha, könnyen kifésülhető, könnyed lesz tőle a hajunk. 

Stella Vitacare hajvégápoló
A hajam végén néhanapján észrevettem, hogy pár szál meg van töredezve. Ennek megelőzésére használom ezt a hajvégápolót. Szárazon és vizesen is fel lehet vinni a hajvégekre, nagyon könnyed textúrájú, így nem nehezít, könnyen kifésülhető marad a haj. A hajvégek töredezését pedig kiválóan megelőzi.

Neked mi a kedvenc hajápolási terméked?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése