2011. október 20., csütörtök

Collection 2000 - Dazzle Me! pigmentek - vélemény

Ma a számomra az eddig ismeretlen angol márka a Collection 2000 Dazzle Me! pigmentjeit fogom bemutatni. Ezek életem első pigmentjei, úgyhogy már kíváncsian vártam, hogyan fognak működni. Magyarországon sajnos nem lehet őket beszerezni, de a Beauty Sale Blog-ról bátran rendelhetsz Edittől!


A pigmentek csomagolása nagyon egyszerű, de praktikus is. Egy kupak van a tetején, amit ha lecsavarunk egy lyukacsos adagolóval találhatjuk magunkat szembe. Én szeretem ezt a lyukas adagolós megoldást, de akinek ez nem jön be: könnyen levehetőek ezek a kis műanyag adagolók és így közvetlenül a porba is márthatjuk az ecsetünket. Egy tégely őrületes mennyiségű port tartalmaz, biztosan nem fognak senkinél hamar elfogyni, annak ellenére, hogy felhasználhatóságuk elég széles spektrumú. Lehet használni őket szárazon, nedvesen felvíve, akár szemhéjtusként is. Alapozóba vagy testápolóba keverve adhatunk egy kis csillogást a bőrünknek, de hallottam már olyat is, hogy valaki waxba keverte őket, így készítve színes tincseket a hajba. Szóval tényleg azt csinálhatunk vele, amit csak akarunk. Mindenkinek a fantáziájára van bízva!
Gyönyörű színekben kaphatóak ezek a 'varázsporok'. Könnyű velük dolgozni, bár nem mindegyik ugyanolyan tapintású, de ez a minőségükön egyáltalán nem változtat. Kiválóan pigmentáltak, a legvilágosabb árnyalatúaknak is hihetetlenül intenzív, erős színük van.

Kékek: Spellbound, Bewitch, Mystery


Zöldek: Dreamland, Tinkerbell, Enigma


Paradise, Jaffa, Lustros


Ha szeretnéd a bejegyzést tovább olvasni és megnézni a swatch-okat, kattints a 'Tovább' gombra!



Paradise,Jaffa,Lustros,Dreamland,Tinkerbell,Enigma,Spellbound,Bewitch,Mystery

Teljesen jól látható, hogy az összes szín nagyon gyönyörű és intenzív: alap nélkül és szárazon vittem fel őket a kezemre. Mindegyik tartalmaz apró pici csillámokat, de a tégelyben ez sokkal jobban látszik, felvíve már nem annyira. Személyes kedvencem egyébként a Dreamland, már nagyon hosszú ideje keresek egy ilyen árnyalatú világoszöldet, aminek megfelelő a pigmentáltsága is.

Mindent összevetve én teljesen meg vagyok ezekkel a pigmentekkel elégedve. Gyönyörű színek, könnyű felvitel és arra használom őket majdnem amire csak akarom. Amiből persze mutatok majd be pár tippet! Megrendelni Edittől innen tudod! 

Végezetül, pedig egy kép (just for fun): amikor már tizedszerre se tudtam lefényképezni a kezemen a színeket, a tragikus őszi fényviszonyok miatt.

4 megjegyzés:

  1. . jo kis osszefoglalot irtal! vicces ez a kezes kep, nekem is van jopar, sot combos-swatchos is :)

    VálaszTörlés
  2. Haha! A combom még sosem jutott eszembe ilyen célra:D:D

    VálaszTörlés
  3. I'm truly enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy on
    the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here
    and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
    Fantastic work!

    Feel free to surf to my web page; anti cellulite treatment

    VálaszTörlés