2011. szeptember 20., kedd

Sleek Pout Paint - vélemény

Végre! Már alig vártam, hogy írhassak ezekről a csoda dolgokról: pontosabban a Sleek Pout Paint-ekről! A Sleek márka 2011 nyarán adta ki az úgynevezett Pout Paint-eket. Hogy valójában mik is ezek? Erősen pigmentált ajakfestékek, amiket használhatunk önmagukban vagy mixelve.

Mindegyik festék 8ml-es, kb. akkorák, mint a hüvelykujjam. Először elég kicsinek tűnhetnek, viszont ez a mennyiség biztosan sokáig kitart, hiszen nem kell belőle sokat használni a tökéletes fedéshez. A csomagoláshoz sok dolgot nem is tudnék fűzni, szerintem így tökéletes ahogy van.
A kupakját letekerve látható, hogy a festéket egy kis csövön adagolhatjuk. Próbáltam egyből az ecsetre tenni egy kicsit belőle és úgy eloszlatni, de a legszebb a végeredményt úgy érhetjük el vele, ha a szánkra pöttyögetünk a csomagolásból, majd ujjal oszlatjuk szét az ajkakon és a végén ecsettel a széleket kiigazítjuk. A várt végeredmény pedig nem marad el. Nagyon kevés mennyiség is elegendő ahhoz, hogy tökéletes fedést érjünk el vele. Hihetetlenül pigmentált festékekről van szó. Az ajkakat nem nehezíti el, könnyű viselni, de mégis érezhető ott van. Tartóssága is kiváló: lassan, egyenletesen kopik. Nekem evéssel és ivással simán kibírt hat órát és nem tudom meddig bírta volna még, mert ekkor már lemostam.. Annyi különbség volt az eltelt hat óra után, hogy nem volt annyira fényes és élénk színe, de még így is elég feltűnő volt...:) Úgy 2-3 óra után elkezd szárítani, de ezt ajakápolóval korrigálhatjuk.

Peachy Keen

 Pinkini

 Mauve Over


És persze, ami még tökéletesebbé teszi a Pout Paint-eket, hogy keverve újabb színeket is előállíthatunk velük! Amikor próbálgattam, rájöttem, hogy leginkább olyan színeket választottam, amiknek a keverésével csak a rózsaszínt hívhatok elő, de abból tényleg az összes árnyalatot, de nekem így is nagyon tetszik! Sőt! Annyira megjött hozzá a kedvem, hogy még három színt biztosan beszerzek belőle előbb-utóbb..:)


Összegezve a fent leírtakat, pedig röviden annyi, hogy csillagos ötös! Ezekkel a termékekkel nem igazán lehet mellélőni, az élénk ajkak szerelmesei pedig örök hűséget fognak fogadni!:)

Neked hogy tetszik? Szereted az élénk, feltűnő rúzsokat?

4 megjegyzés:

  1. Úristen, ezek nagyon szépek!!!:)

    VálaszTörlés
  2. .jok lettek a fotok :) es ugye milyen keves kell beloluk?

    VálaszTörlés
  3. kösziii:) Hát igen, sztem sosem fognak elfogyni:)

    VálaszTörlés
  4. wow,atombrutál színek - jó értelemben! :)

    VálaszTörlés