2011. szeptember 1., csütörtök

Sleek i-Divine Oh So Special paletta - vélemény

Ma a Sleek egyik legújabb állandó termékét az Oh So Special névre hallgató palettát fogom bemutatni. Már mutattam be Nektek Sleek palettát (megnézheted ITT), ami igaz, hogy limitált kiadású,de a csomagolása semmiben nem tér el ettől, így ezt nem is ragoznám túl. Röviden annyi, hogy a kivitelezés csillagos ötös!

A doboza egyébként most is nagyon tetszetős, nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de amíg nem rongyolódik el, addig én ezekben a dobozokban fogom tárolni a palettáim. Kiküszöbölhető vele, a már sokszor említett probléma: ha többel rendelkezel nem lehet őket megkülönböztetni. Igaz, hogy mindig ki kell őket bontogatni de az a plusz 10 másodperc nem olyan sok idő..!

A paletta színei föld/natúr színekből állnak. Kiválóan alkalmas azok számára, akik szeretik ezt a színvilágot és azok számára is, akik csak ritkán nyúlnak ilyen árnyalatokhoz. Én az utóbbi típusba tartozom, jobban szeretem az élénk színeket, de néhanapján, ha natúr színt akartam elővenni, alig volt valami amik közül válogathattam és szerettem volna egy olyan palettát amiben a természetes színek egy helyen megtalálhatóak. És így, hogy inkább színesebb párti vagyok még így sem bántam meg az Oh So Special megvételét, mert valóban ez "Óh, annyira tökéletes"!:)

 A színek között vannak matt és szatén kivitelezésűek is. Pontosabban: 5 szatén, 7 matt, hogy melyik-melyik a képeken jól látszik, ha rákattintasz pedig nagyobb méretben is meg tudod őket nézni! Mindegyik szín kiválóan pigmentált, könnyű a felvitelük.

Nem is szaporítanám tovább szót, mindent összevetve én ezt a Sleek palettát is nagyon szeretem. Mindenkinek ajánlom, akik natúr színekre vágynak!
 Képekre kattintva megnézheted őket nagyobb méretben is!

2 megjegyzés:

  1. Legjobban nekem a Celebrate tetszik. Nagyon szép ez a paletta. Én nem szeretek rózsaszínnel sminkelni, úgyhogy nem tudnám kihasználni sajnos. De most szeptemberben én is tervezek egy Sleek rendelést.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. A rózsaszínekhez én sem nagyon nyúltam még, de ezekben pont az tetszett, hogy olyan visszafogottak. Amúgy nekem a Wrapped Up a kedvencem:)

    VálaszTörlés