2011. szeptember 5., hétfő

Nyári kedvencek II. rész

Pár nappal ezelőtt már megírtam milyen sminktermékeket használtam legtöbbet, miket szerettem a legjobban nyáron. (Megnézheted: ITT!) Ebben a bejegyzésben pedig lesz minden, ami nem szépségápolás!

Sosem szerettem a sapkákat és soha semmilyen fejfedőt nem voltam hajlandó hordani, egészen az idei nyárig! Úgy gondoltam mindenképpen szükségem lesz egy kalapra, mert nem csak, hogy jó kiegészítő, de megvéd a nap káros sugarai és a napszúrás ellen is. A helyi piacon átsétálva pillantottam meg egy kalapkészítő sátrát, egyből megnéztem milyen darabjai vannak és egyáltalán nem bántam meg a kalapom megvételét!

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra! 



 Orsay

Orsay


   Pull & Bear

 Camaieu

 Camaieu

Helyi butik

A kedvenc ruhadarabjaim ezek voltak a nyáron. Nálam leginkább a kék dominált (rengeteg kék cuccot vettem a nyáron, nem is értem, lehet a hajam az oka). Még szerettem volna lefényképezni pár darabot, de sok mosásban van, bár úgy érzem ennyi is elég. :)

És a kedvenc cipők! (fekete: H&M , szürke: Humanic, virágos: noname)

Tudom, tudom... nem szabad nyáron a nagy melegben alkoholt inni.. Na de mégis?! Hogy lehetett volna ellenállni az új ízesített Borsodiknak? A citromos Gösser után ez a tuti befutó, főleg a grapefruit izesítésű.

Az idei nyár kedvenc nasija mindenképpen a Kinder lehűthető nyalánkságai voltak. Mindig jól estek a 30 fokos hőségben!

Magazinok...!

Légkondi hiányában, enélkül túl sem éltem volna a nyarat!

És igen...! A kaktuszok!:) Régen rengeteg kaktuszom volt, de egy baleset folytán sajnos ki kellett őket dobnom. De most újra megvettem kb. 10 év után az első kaktuszom, azóta már van egy második is, remélem még lesz nagyon nagyon sok!

A nyár egyik legjobb programjai között volt a győri Bornapok. Igaz, hogy egyik nap elvitte a vihar az egészet, így sok bort nem tudtunk kóstolni, de egy kettőt még így is megízlelhettünk.

Idén a Hungaroringre kétszer is kilátogattunk, mindegyik hihetetlen élmény volt, a kép összeállítás az első magyar WTCC bajnokságról készült a narancssárga autóban a magyar versenyző Michelisz Norbi ül!:)

Remélem tetszett Nektek ez a kis két részes összeállítás, hasonlóval  november végén jövök!:)

3 megjegyzés:

  1. .a kaktuszokat en is imadom. Van egy erdekes darabunk, meg masfel eve Sao Paulobol hoztunk egy gyumolcsot (Pitaya), a magjat kicsiraztattam, elultettem, aztan mar egy 5 centis kis kaktusz lett belole.

    VálaszTörlés
  2. Fúúú, hát a gyümölcsből kiindulva biztos érdekes kis növényke lehet..!:)

    VálaszTörlés
  3. a helyi butikos ruha valami álomszép! :)

    VálaszTörlés