2011. szeptember 9., péntek

Inspiráció

Már régóta nézegetem a különböző beauty bloggerek összegyűjtött képeit a tumblr.com -on, hogy mik alapján inspirálódnak. Általában a jobb képeket lementegettem a gépemre és sokszor vissza is nézegettem őket, hogy azokból merítsek ötletet. Már rengeteg képem van fent a gépen, amik foglalják a helyet és nem is tudom időrendbe megnézni, ahogyan lementettem. Ekkor jött a gondolat, hogy mi lenne, ha a nekem tetsző képeket egyszerűen csak rebloggolnám? Nem foglalja a helyet a gépen, időrendbe vannak sorolva és ha valami történne a sz.géppel ezek bármikor elérhetőek lennének számomra ill. azok számára is akik netán kíváncsiak rá.
Tehát..
Ha később is meg szeretnéd nézni az oldalt csak kattints az oldalsávban található logora!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képeket mentettél le.:) Imádom az ilyeneket.
    (Andi)

    VálaszTörlés