2011. szeptember 2., péntek

5 perces smink 5 lépésben - Step by step


Használt termékek:
Arc: 
Szemek:
Száj:
  • She rúzs - 319 aqua shine 
Ha szeretnéd megnézni hogyan készült el a smink kattints a 'Tovább' gombra! 

 
 1. lépés 
Első lépésként lealapoztam az arcomat, majd az Essence szemöldökkészlet és az Essence ferde ecsetével kitöltöttem a szemöldökömet.
2. lépés
Azután a szemem külső sarkához tettem egy pötty barna szemhéjfestéket majd a mozgó szemhéjon valamint a mélyítő vonalban elkezdtem a szemem belső sarka felé elsatírozni.
3. lépés
Egy bőrszínű szemhéjfestékbe mártva az ecsetemet, most a szemem belső sarka felől satíroztam a színt a külső felé, óvatosan végig mentem a barna szemhéjfestéken is vele. Majd egy nagyon világos színt felviszek a szemöldököm alatti részre is.
4. lépés
Hogy feldobjam a már így is mutatós sminket, húztam egy tusvonalat a szememre.
5. lépés
Szükségszerűen szempillagöndörítés, majd szempillaspirál és kész is!
Hogy tetszett?

2 megjegyzés:

  1. Szép lett.:) Hú a szempillagöndörítőt már úgy ki akarom próbálni én is.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen:)
    Jó dolog a szempillagöndörítő. Nemrég vettem, de azóta szinte mindig használom:)

    VálaszTörlés