2011. augusztus 16., kedd

Sminkek Kínából

A páromnak megadatott az a szerencse, hogy egy tíz napos körutazás keretében kipihenhesse a nyári fáradalmakat, méghozzá Kínában. Megemlítésképpen megjegyeztem neki, hogy ha hoz valami szuvenírt, akkor én egy igazán kíniainak mondható sminknek nagyon örülnék! Természetesen nem volt elvárás, hisz ki gondolná, hogy a pasija egyáltalán megnézi ezeket a dolgokat, nem hogy még vásárlásra is adja a fejét, de legnagyobb meglepetésemre nem tért haza üres kézzel!
És egy kis történet: Elmesélte, hogy amikor betért az üzletbe az eladónak elmondta, hogy ő echte kínai sminket szeretne, mire a csaj először odavezette az Esteé Lauder polchoz.. :)

Qilaiyi make up - szájkontúr ceruza - 6603


Ha kiváncsi vagy a többire is, kattints a tovább gombra!


MIB - szem/szemöldök ceruza - 223 light blue


Utoljára pedig a kedvencemet hagytam, gyönyörűszép csomagolása van és emelett a szemceruza színe is nagyon szép. Bár szinte biztos vagyok benne, hogy nem fogom sokat használni, nem igazán lenne szívem lefaragni róla a mintát... Márkanevet és hasonlókat pedig nem tudtam róla leolvasni, gondolom látjátok miért!:)






8 megjegyzés:

  1. .kedves parod lehet, ez az utolso ceruza tenyleg erdekes...en is jartam Kinaban regebben, csak akkor a cipok, taskak jobban erdekeltek meg, mint a kozmetika..:)

    VálaszTörlés
  2. De jófej párod van
    Nagyon klassz cuccoakt hozott neked :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok az ő nevében is!:)
    Mondta, hogy néztek ők is ruhákat meg táskákat, de a nagyvárosokban majdnem ugyanannyiba kerülnek már, mint itthon.
    A copy shopokat meg már mind "kiirtották"..:D

    VálaszTörlés
  4. Szia, kaptál tőlem egy díjat, ha érdeekel nézd meg:
    http://potyismink.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  5. Hehh kicsit se akarták átverni a barátodat.:D Amúgy nagyon aranyos, szép dolgokat hozott neked. AZ utolsó mintája tényleg nagyon gyönyörű.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  6. Hát igen...de azért ennyire ő sem hülye...:DD

    A dijat köszönöm! MEg is nézem, amit lesz időm^^ A gyerekkorom kedvenceivel is lógok még, nem felejtettem el, de úgy döntöttem, hogy az lesz a hónap utolsó bejegyzése:)

    VálaszTörlés
  7. Díjat kaptál :)
    http://sunflowermakeup.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  8. szia! díjat kaptál: http://csipkebogy.blogspot.com/ (bár ugy látom megelőztek:P)

    VálaszTörlés