2011. augusztus 10., szerda

Sleek Caribbean Collection - Curaçao paletta - vélemény

Dobpergés... ééés ma pedig eljött a már várva várt nap: bemutatom Nektek a Sleek limitált kiadású Curaçao nevet viselő palettáját!

Tudom sokan ismeritek már a Sleek paletták általános jellemzőt, de mivel én most írok róla először pár sorban megiscsak elmondanék róla pár dolgot. Számomra eleve szimpatikus az, hogy a palettát egy dobozban kapjuk meg, aminek a mintája igazán visszaidézi a festékek színvilágát! A csomagolás nagyon masszív, könnyen nyitható, de nem kell attól félni, hogy pl.: a táskánkban véletlenül kinyílna. Kinyitás után látható, hogy van benne egy tükör is, ami akkora mint maga a paletta, ami nagyon hasznos lehet több helyzetben, már csak a mérete miatt is.

A színei egyszerűen tökéletesek, rettenetesen szépen fognak, jól pigmentáltak, könnyen eldolgozhatók. Nekem közülük a legnagyobb kedvencem a Bloody Mary, hiszen nem gyakran találkozhatunk piros szemhéjfestékkel ill. Blue Hawaiian, aminek pedig gyönyörű kék színe van, nem is tudom mihez lehetne a legjobban hasonlítani..:)

Összességében én csak annyit tudok elmondani róla, hogy: egyszerűen imádom! Minden tökéletes benne! Talán az egyetlen hátránya, hogy limitált kiadású..:)

Szerencsére már Magyarországon is több helyen beszerezhető, de csak az interneten keresztül. Én személy szerint Edittől, a Beauty Sale Blog írójától rendeltem, akiről úgyszintén csak jókat tudok mondani!

*A képekre kattintva teljes nagyságban megnézheted őket.

3 megjegyzés:

  1. .orulok ha tetszik a paletta! Szepek lettek a kepeid, majd sminket is csinalsz vele?

    VálaszTörlés
  2. Kösziii! Pénteken lett új gépem, úgyhogy már sokkal jobb minőségű képeket tudok majd készíteni, mint ezelőtt:)
    Igen lesz majd smink is mindenképpen!

    VálaszTörlés
  3. Hogy én mennyire szeretném ezt a palettát... :(

    VálaszTörlés