2011. augusztus 14., vasárnap

Ray Ban

5 megjegyzés:

  1. .biztos jol all, en is szeretem a szines napszemuvegeket..:)

    VálaszTörlés
  2. nem cseszegetésből mondom, de se egy napszemüveg, se egy cipő, de még egy szép bukósisak sem outfit. az outfit egy teljes "szerelést" jelent, a cipőtől akár a kalapig. rádbízom, nem szeretném, hogy miattam változtass a blogodon, csak gondoltam elmondom neked, hogy ez inkább csak egy poszt egy tárgyról, amit szeretsz. :-) tényleg nem piszkálásból mondom.

    VálaszTörlés
  3. Nem veszem rossz néven, pont a héten gondolkodtam el ezen én is(amikor ezt feltöltöttem). De valami alapján meg rendszerezni akartam, csoportba szedni. Ha van rá valami összefoglaló név, akkor szívesen fogadom! Vagy max. csak címkéknél használnám a szót, nem tudom még..:)
    És tényleg tudom hogy nem piszkálás!:D Tudom, hogy sok mindenben nem vagyok jó, én is csak egy vagyok a sok közül, de próbálok "fejlődni". És ez egy jó felület arra, hogy visszanézzem avagy erőt adjon.
    És amúgy nincs rossz kritika, csak jó és építő;)

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy nem bántottalak meg vele! :-)
    esetleg lehetne a notd, fotd és egyéb téma mellé csinálni egy thing of the day-t, bár ez furán hangzik. lehetne az is, hogy "a thing that makes me happy" bár ez meg hosszú. de lehetne az is, hogy kedvenc tárgyam/ruhadarabom éppen: my current favourite thing, bár azt sem igazán értem, hogy minek angolul írni, de rádbízom... mindent rádbízok!! :-)

    VálaszTörlés