2011. augusztus 31., szerda

Nyári kedvencek I. rész

Ebben a bejegyzésben szeretném Nektek megmutatni azokat a dolgokat, amiket nyáron nagyon sokat használtam, megszerettem. Nem szeretném őket kategorizálni, hiszen sok mindenből télen-nyáron ugyanazt használom annyira bevált, de remélem ebben az évi négy részes sorozatban sikerül bemutatnom azokat a dolgokat amik valóban meghatározóak voltak számomra. Jelenleg 2011 nyarán, aminek lassan sajnos vége...

Az egyik dolog, amit nagyon sokszor használtam a nyáron az az alapozó. Sajnos a nagy meleg igencsak megviselte a bőrömet, ezért igyekeztem minden olyan dolgot elfedni, ami nem odavaló! Számomra a legalkalmasabb erre a célra, az Avon Extra Lasting alapozója volt.

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!



A nyár egyik legjobban szeretett régi - új (számomra) kozmetikuma a Bioderma arc és sminklemosója volt. Időközben rájöttem, hogy emellé mindenképpen kell egy kétfázisú sminklemosó is, ha igazán ragaszkodó, jó minőségű vízálló sminket viselünk, de ezt nagyon sokat használtam, mert kiváló minőségű és kis mérete miatt sok helyre jött is velem!

A nyári hónapokban nem igazán volt kedvem mindig teljes sminket készíteni, a szememre sokszor egyáltalán nem került semmi, csak szempillaspirál és amivel legtöbbször "feldobtam az arcom" azok az igazán színes, rikító rúzsok voltak, azokból is inkább a pirosak! A nyár vége fele pedig többször elővettem két szájfényt is, amiknek nincs igazán jellegzetes színe, mégis nagyon szépek.
Balról jobbra: She - 458 magic colours, Catrice - 070 Luxury Red, Catrice - 080 Glamorous Red, She - 465 magic colours, Max Factor Vibrant Curve Effect - 08 Dominant, Avon glazewear dazzle szájfény - nude shimmer

Amit biztosan észrevett már egy - két ember az az, hogy szinte minden sminkemhez használtam a NYC bronzosítóját. Nem tudom megmagyarázni, egyszerűen imádom!

A két kedvenc szempillaspirál a nyáron, a Catrice vízálló spirálja és az Avon Extra Lasting vízálló spirálja volt. Azt hiszem a nyári hónapokra való tekintettel ezt sem kell túlmagyarázni...!

Ahogyan azt már említettem, nagyon ritkán volt az, hogy a szememre is került smink. Ha gyors és tartós színt akartam felvinni, amit igazán egyszerű elkészíteni a hétköznapokra általában az Avon Supershock folyékony szemfestékét használtam antique bronze árnyalatban.

Az Essence You Rock! trendkiadásához tartozó fesűt is megvettem még júliusban. Apró hibái ellenére is sokat használtam. Mindig jött velem, ha nem, akkor pedig nagyon kétségbe voltam esve..:) Azt hiszem ez a későbbiekben sem lesz másképp.
Nivea 50 védőfaktoros napkrém, ami a leégés ellen kiváló szolgálatott tett állandóan, bár az illatával annyira nem vagyok kibékülve, viszont annyira jól szuperál, hogy ez még meg is bocsájtható. Néhanapján előfordult, hogy elfelejtettem használni, ilyenkor mindig egyből leégtem mindenhol ahol ért a nap. Ilyenkor kiváló szolgálatot tett a napégés elleni gyógyszertárakban kapható Panthenol spray.

Remélem tetszett Nektek ez a kis összeállítás, a napokban jön majd még a folytatás a kedvenc kiegészítőkről, ruhákról, cipőkről, eseményekről....

Neked mik a nyári kedvenceid?

3 megjegyzés:

  1. Én se sminkeltem sokat ebben a melegben, úgyhogy a színes rúzsok nálam is előtérben voltak. Húúúú emnnyire jó az a lilás-pinkes, talán S-he rúzs. Azt lehetne közelebbről is látni?:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Igen az a lilás a S-he rúzs, pontosabban: She - 465 magic colours lipstick (ez van ráírva), persze megmutatom:) Valahogy megpróbálom belecsempészni a nyári bejegyzés folytatásába is:) Azt, hogy lehet e kapni nem tudom, mert ez még régi dizájnos csomagolásban van:/

    VálaszTörlés
  3. Jah egyébként itt az van rajtam:)
    http://always-be-beauty.blogspot.com/2011/06/napi-smink-magic-colours-lipstick.html

    VálaszTörlés