2011. augusztus 11., csütörtök

Maybelline - Black Drama szempillaspirál - vélemény

Ma a Maybelline Black Drama nevű szempillaspirálját szeretném bemutatni. Már régóta szerettem volna kipróbálni a Maybelline szempillaspiráljait, de a boltokban valahogy mégis mindig elsiklottam felettük, viszont most az egyik megvásárlásával egy szuper nyereményjátékban  is részt lehet venni, ezért lecsaptam rá! 
A nyereményjátékról pedig lejjebb olvashattok...


Kezdjük is a csomagolással: én csak annyit tudok róla mondani, hogy: imádom, imádom, imádom! Mély rózsaszín színe van, a kupakján pedig mintha egy harisnyakötő lenne..! Annyira elegáns és annyira csajos, hogy ennél jobban már nem igazán lehetne az. Formára ugyanolyan, mint a többi Maybelline spirál. A hátoldalán található egy kis segítség is, hogy hogyan kell használni a spirálkefét, ugyanis nem a megszokott henger alakú formája van.


A spirál enyhén ívelt, aminek a homorú részét kell használnunk a pillák festéséhez. A keféből kiálló szárak elég kesze-kuszák, nem látok bennük semmi rendszert, de könnyen használható, szépen illeszkedik a pillákhoz, bár a tövüket elég nehéz vele elérni. Az alsó pillákat, pedig a domború résszel festem ki, szerintem úgy sokkal könnyebb. A spirálkefe, ahogy az a képen is látszik, kicsit több festéket vesz fel, mint kellene, ezért mindig le kell törölgetni vagy egy zsepibe vagy a csomagolásba. 
Amit pedig nem tudok helyre rakni, az elég durva: a kefén állandóan icipici vékony szöszök (vagy szőrök?) vannak. Mintha valaki használta volna előttem, aki akut szempillahullásban szenved.. Már letörölgettem párszor a kefét, hogy eltávolítsam őket, de néha még mindig előjön egy kettő és eléggé bosszantó, ha csak akkor veszem észre ha már a szempillámhoz ragadt...


Tartóssága kiváló. Nem maszatol, több óra után is ugyanúgy néz ki, mint használat után. Nem vízálló, szóval azt nem bírja..! De ezenkívül semmi problémát nem véltem felfedezni ezzel kapcsolatban.

Összességében én meg vagyok elégedve ezzel a szempillaspirállal, csak a szőrszálas dolog a festékben..azt valahogy nem tudom hova tenni.. persze két perces törölgetéssel megszüntethető szinte teljesen a probléma. Szerintem szép dús és ívelt szempillákat csinál. A csomagolását imádom, szeretem a spirál formáját is. Röviden ennyi! 
Ár: 1899 HUF (Rossmann - 2011 julius)

És ha kíváncsi vagy arra, mit is lehet nyerni, ha megvásárolod ezt a szempillaspirál kattints a 'tovább' gombra!


Ha vásároltál már a Maybelline Volum' Express Falsies szempillaspirál család valamelyikéből, vegyél részt a designer "kis feketékért" 2011. július 1. és 2011. augusztus 31. között zajló játékban! Válaszd ki melyik designer által tervezett ruhát szeretnéd megnyerni, kattints rá és regisztrálj! A játékosok között 10 db 30 000 Ft értékű utalványt is kisorsolunk, amely jogosít egy kétszemélyes, személyre szóló sminktanácsadásra Larion Oscar-tól a Maybelline New York sminkmesterétől, valamint egy kétszemélyes személyre szóló stílustanácsadásra a Joy magazin stylistjától. Továbbá 25 db 5 000 Ft értékű Maybelline New York ajándékcsomag is gazdára talál.
Amennyiben még nem vásároltál, de játszani szeretnél, kattints a Maybelline New York kvíz menüpontra és nyerd meg a 20 db 5 000 Ft értékű Maybelline New York ajándékcsomag egyikét!


3 megjegyzés:

  1. Lehet hogy olyan a festék formulája, ami a kicsi szöszökkel "építi" a szempillákat, nem?

    VálaszTörlés
  2. Én is gondoltam erre, de ha ez volt a cél, akkor meg a kivitelezés nem túl jó. Mert ahhoz képest meg kevés van és néha csak egy-egy tapadt fel..:S Azzal meg nem érek el semmit szerintem, ha két szempillám sokkal hosszabb, mint a többi:/

    VálaszTörlés
  3. nekem is ilyen szempillaspirálom van... imádom! annyira úúristen csodálatosak lesznek a szempilláim. mitha műszempillám lenne:)ja és nekem egyáltalán nincs ilyen szőrgondom:S:D

    VálaszTörlés