2011. július 28., csütörtök

W7 Trends - Africa bronzosító - vélemény

Már régótta szemezgettem a TeSminked honlapján a W7 Africa nevű bronzosítójával, amit a héten meg is rendeltem. Minden nagyon gördülékenyen ment, megrendelés után két nappal már nálam is volt a termék, aminek nagyon örültem!


A termék csomagolása nekem személy szerint nagyon tetszik: egy hatalmas minta van tetején, az alján pedig megtalálható a sokak számára fontos "ingredients" lista is! Az egész kartonpapírból van, amiben a festék mellett található egy ecset is, amit egy vékony műanyaggal választottak el a bronzosítótól. Ezt a műanyagot és az ecsetet is benne lehet hagyni a csomagolásban, szerintem pont így lenne a legpraktikusabb ugyanis az ecset is elég jó minőségű. Nagyon puha, szépen felveszi a festéket, így simán lehet ezzel is használni.


Hogy valóban bronzosítóról van-e szó, azzal már vitatkoznék. Egyáltalán nincs bronzos hatása, ujjal és ecsettel is felvíve inkább egy rózsaszínes csillogó hatást ad. Griberli blogján már láttam, hogy ez inkább highlighter, mint bronzosító, így tudtam mire számítsak: nem ért csalódás.
Nagyon szép rózsaszínes a színe, ami nem túl erős, de mégis látható. Csillámok nincsenek benne, de szépen megcsillan a fényben. Szóval tényleg nagyon gyönyörű hatást kelt, én biztosan sokszor fogom használni! A képre kattintva pedig nagyobban is meg lehet nézni, a milyen szép is ez a bronzosítónak nevezett highlighter!

Összességében véve én teljesen meg vagyok elégedve a termékkel, nagyon tetszik a csomagolás és imádom a benne található festék kialakítását is, aminek gyönyörű színe van! Nem beszélve a TeSminked csapatáról, aki gyorsan és totál biztonságosan csomagolta és küldte el nekem! 
Az ára: 1490 HUF (+195 HUF postaköltség)

2 megjegyzés:

  1. Szia, továbbadtam Neked a gyerekkori kedvences játékot. :)

    http://potyismink.blogspot.com/2011/08/gyermekkorom-kedvencei.html

    VálaszTörlés
  2. Dejó:) Köszi! Végre holnaptól úgyis lesz időm újra blogolni, mindenképp kitöltöm ezt is:)

    VálaszTörlés