2011. július 7., csütörtök

TAG II. - III.

Úgy döntöttem én is kitöltöm ezekett a TAGeket, amiket már elég sok embernél láttam. Sajnos normális bejegyzésekre most nincs időm, így pedig mégis tudok magamról adni egy kis hírt. Igyekszem megírni az ígért termékekről a véleményeket és sminkeket is fogok csinálni. Pár nap és újra belevetem magam az őrült blogolásba!

II. 

 1. Melltartóban alszol?
Nem.

2. Zokniban alszol?
Igen, mert nagyon fázós a lábam, ami miatt állandóan felfázom.

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?
Jobban szeretek a párommal aludni, mint egyedül.

4. Szereted a drámát?
Filmben igen.

5. Lányos lány vagy?
Nem!:D

6. Kit öleltél meg utoljára?
Nem emlékszem.

7. Kicsi vagy nagy táska?
Közepes.

8. Alacsony vagy?
169cm, döntsd el:)

9. Szeretsz most valakit?
Igen.

10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
Nincs facebookom, de amúgy nem volt, és máshol sincs:D

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
Ha fehér akkor borzasztóan:D

12. Önteltnek tartod magad?
Nem, de néha jó annak mutatni magam.

13. Beöltözöl Halloweenkor?
Majd ha amerikai leszek, akkor majd befogok!:)

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
Nem.

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
Egy belvárosi parkban a fűben..:D

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Nem tudok róla..

17. Pletykálnak rólad valamit?
Most már nem hiszem, de régen állandó téma voltam..:D

18. Szólítasz valakit a vezetéknevén?
Nem. Mindenkit a keresztnevén szólítok, és úgy ahogy hívják. Nem becézve.

19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Nem mindegy?

20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
Világos, de ha őszinte akarok lenni akkor csak a páromé tetszik:D

21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
Semmit, mert úgyse lenne semmi értelme.

22. Van most legjobb barátod?
Nincs.

23. Összetört már a szíved valaha?
Igen.

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Igen.

25. Elégedett vagy az életeddel?
Sokszor igen.

26. Csábították el már tőled a fiúdat?
Erre nem szeretnék válaszolni. Amúgy úgy igazából nem.

27. Ugrottál már ruhástul medencébe?
Nem.

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
Fiúk.

29. Pofoztál már meg srácot?
Igen. 

30. Mitől félsz a leginkább?
Az emberektől. Valószínűleg a sötétben is ezért félek nagyon.

31. Sírtad már magad álomba?
Igen.

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
Nem, mert ha nem tudtam volna kirázni, akkor még mindig rá gondolnék.

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
Igen, mégis az újabb esélyt adok nagymestere vagyok. Szóval a szívem mélyén bízom benne, hogy: nem.

34. Kívántad már valaha, hogy bárcsak híres lennél?
Igen.:D

35. Hiányzik most valaki?
Igen..

III.

1. Milyen irodalom tételt húztál az érettségin?
Petőfit.

2. Ennek hány éve is
?
2009-ben érettségiztem.

3. Emlékszel az ofőd nevére?
Igen, mind a háromra.

4. OKTV?
Egyszer voltam bioszból, de nem lett túl jó és nem a hiányos tudás miatt hanem, mert nagyon kelekótya vagyok és figyelmetlen. :)

5. Milyen szakkörbe jártál?
Semmilyenre.

6. Mi volt az első saját kazettád/CD-d?
Spice Girls.

7. Mi és mikor volt a legelső könyv (nem kötelező) amit olvastál?
Fogalmam sincs. Nem nagyon szeretek olvasni.

8. Mi volt a legmaradandóbb emléked egy osztálykirándulásról?
Egyszer voltunk csak középsuliban, nem volt semmi maradandó élmény, bár a Soproni sörgyár fasza volt.:D

9. Milyen fakultációra jártál?
Középszintű biológia és mellette emelt szintű biológia, úgyhogy 7 bioszom volt egy héten..:D


10. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból?
Soha.

11. A leggázabb poszter a szobád falán?
Nekem totál teli volt a szobám, plakátoktól a legapróbb kivágott képekig. Mindegyiket szerettem. Egy éve lett felújítva a szobám, sírva szedtem le őket, bár azóta a mostanit sokkal jobban szeretem, a régi faliképek még mindig megvannak (szekrényben)..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése