2011. július 8., péntek

Avon Extra Lasting szempillaspirál - vélemény

Már jó ideje használom az Avon legújabb vízálló szempillaspirálját, ezért úgy gondolom eljött az ideje annak, hogy be is mutassam!
A csomagolása fekete műanyag, a név, származási hely (stb.) pedig piros színekkel van rajta feltüntetve. A kupakja könnyen nyitható és könnyen zárható is ill. jól illeszkedik a tubus részéhez. 

A spirálkefe is piros színű egyébként, de ez sajnos úgysem látszik..:) Az anyaga pedig műanyag. Én nagyon szeretem az ilyenfajta spirálokat: szépen veszi fel a festéket, nincs rajta soha felesleges. A képen nagyon jól látszik, hogy kicsit furcsa a formája, mintha ferde lenne, ez előben is látszik rajta. Nem is értem miért ilyen, de nehézséget ez nem okoz a felvitellel. Szerintem egyszerűen csak hülyén néz ki.

Amit pedig az Avon ígér a szempillaspirállal kapcsolatban, az a tartósan dús fogalmában merül ki. Bővebben pedig: "extratartós formula, csomósodásmentes, vízálló, az Avon legfeketébb szempillaspirálja."  

Hogy így van-e? 
Meg kell, hogy mondjam: valóban nagyon tartós, egy egyszerű sminklemosóval nem igazán lehet lemosni, szóval akinek ilyen spirál kell, mindenképpen vegyen magának kétfázisú lemosót is. Vízzel lehetetlen lemosni, strandra is nyugodtan lehet használni. Nem fog elmászkálni, az biztos. Amikor vízzel dörzsöltem a szemem, nem lettem sehol fekete, csak a pilláim lettek "kócosak". Szóval garantáltan extratartós és vízálló. Nem tapasztaltam csomósodást sem, úgyhogy ezt is kipipálhatja magának az Avon. De hogy a feketénél hogyan lehet még feketébbet csinálni? Hát, ezt mindenki döntse el maga...
Viszont gyönyörű dús szempilláim lesznek tőle, amit nagyon szeretek, de szerintem ezzel kapcsolatban a képek magukért beszélnek!

 Összességében én nagyon meg vagyok elégedve ezzel a szempillaspirállal, nem használom mindig minden alkalomkor, de mikor jól jön ez az extratartósság akkor kötelező kellék! Az Avonból július 7-től rendelhetitek meg, a 2011/10.-es kampányból, az ára pedig:1099HUF, ahogy az azutáni 2011/11.-es kampány idején is.

Hamarosan pedig jön a vélemény a Extra Lasting családba tartozó alapozóról is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése