2011. július 22., péntek

Avon Extra Lasting alapozó - vélemény

Ma az Avon egyik legújabb termékcsaládjának számomra legérdekesebb tagját, az Extra Lasting alapozót fogom bemutatni. Az Avon állandó termékei között kb. július elejétől található, még elég frissnek számít a termék. Nekem volt szerencsém már régebben beszerezni, így bátran bemerem mutatni közel másfél hónapos használat után, szóval lássuk mit is tud! 

Megrendelés után, az alapozó egy kis dobozkában érkezik, csomagolása teljesen megegyezik az Avon másik alapozójával az Avon Calming Effects-ével.

Először is, amit nagyon fontos kiemelni, hogy használata előtt fontos az arctisztítás, hidratálás. Mindenkinek természetesen megfelelően, enélkül ne is kezdjünk neki, mert a látvány elég kiábrándító lesz.
A pumpás adagolójával a kézfejemre szoktam pumpálni egy kis adagot, majd kézzel viszem az arcomra. Én kisebb ütögető mozdulatokkal vittem eddig fel az arcomra az alapozókat, mert így jobban beveszi a bőr, de ennél ez nálam nem működött. Ennél az alapozónál úgy dolgozom, mint ahogy a krémeknél: belemasszírozom a bőrbe, mivel csak így tudta igazán felvenni a bőröm. A kisebb gödröcskékben, 'mitesszer féleségekben' nagyon könnyen megül, erre vigyázni kell, mert hihetetlen csúnya, ha felgyülemlik benne. De ez egyszerűen kiküszöbölhető, csak figyelni kell. 
A fedésével teljesen meg vagyok elégedve, egy ilyen árú alapozónál ez már szerintem csillagos ötös. Az erőteljesebb piros részeket persze nem fedi el teljesen, de korrektor nélkül is látható a képen, hogy jól működik. Szépen kiegyenlíti a bőr színeit. Ha eltaláljuk a tökéletes mennyiséget akkor szinte láthatatlan.


Amire pedig mindenki kiváncsi: hogy vajon vízálló-e? Hát strandolni nem voltam vele őszintén szólva, de el kell árulnom egy kis titkot, amit talán a legjobban utálok magammal kapcsolatban. Rettenetesen izzad a homlokom. Már mindent kipróbáltam rá, de semmi nem hatott így egyelőre marad a belenyugvás. De nem is ez a  lényeg, hanem, hogy számomra ezért fontos az extratartósság, hogy ne folyjak el. Használat közben egy - két réteg láthatóan lekopott a homlokom azon részéről inkább amit a hajam úgyis eltakart, de szerintem ez a törölgetésnek is köszönhető. De eddig tény, hogy ez bírta a legjobban, amivel nekem örömet okozott, így rosszat nem tudok mondani róla, de még azért keresem az igazit.
Hogy strandra ajánlom-e? Ha nem vagyunk búvárkodós típusok akkor igen. Vigyázni kell vele, de pár csepp víztől még nem fog eltűnni az arcunkról. Kezemen többször kipróbáltam fürdés közben ill. eresztettem rá bő csapvizet. Megkopik, de teljesen nem tűnik el, ill. a kopás is inkább egyenletesnek mondható. Lemosásához pedig nem elég a víz-szappan kombináció. Kell neki a sminklemosó, mindenképpen.

És amit semmiképp sem szeretnék kihagyni a mondanivalókból: hogyha használtatok eddig más Avon alapozót, aminek az elnevezései ugyanolyanok, mint az Extra Lasting alapozóknak, akkor se bízzatok abban, hogy ugyanolyan árnyalatot kaptok. Én a Calming Effects alapozó Ivory színéből kiindulva az ugyanolyan elenevésű Extra Lasting Ivory alapozót rendeltem meg. Kicsit meglepődtem, amikor kibontottam a dobozából, nem igazán voltak a színek egymással összhangban. Öröm az ürömben: nekem ez a (még) világosabb szín még jobban passzol a bőrömhöz.
Összességében én meg vagyok elégedve ezzel az alapozóval. Az írásból szerintem kiderült, hogy az érzelmeim elég vegyesek vele kapcsolatban, de azt tudom mondani: lájk!
Az ára igen kedvező, a jelenlegi 2011/10.-es kampányban: 1599HUF, a következő 2011/11.-es katalógusban pedig szintén ugyanennyi.

4 megjegyzés:

  1. én is rendeltem egyet, de amikor megjött és kibontottam, megnyomtam és nem jött belőle semmi. próbáltuk már szétszerelni, de egyszerűen nem megy. tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
  2. Komolyan?? Fogalmam sincs mi lehet. Nálam működött egyből, szóval szerintem hibásat kaptál. Lehet, hogy az lenne a legegyszerűbb ha visszaküldetnéd és kérnél egy másikat...:/

    VálaszTörlés