2011. június 8., szerda

Szivárványos köröm

Vagy inkább csak simán színes, de más cím nem jutott eszembe.. Mindenképpen olyan körmöket szerettem volna, hogy legyen benne fekete, de közben meg színes is. Elővettem az idei kedvenc színeimet és ilyen lett a végeredmény. Simán vízszintesen felvittem a színes lakkokat, a fekete köztük pedig pont azért kellett, hogy ne látszódjon mennyire egyenletlenül érintkeznek a különböző lakkok! Nekem nagyon tetszik, ha nem mennék dolgozni hétvégén, és ezért nem kellene lemosnom a körmeimet, biztosan megcsináltam volna az összeset csíkosra.Mókásan nézne ki úgyis!


Miss Sporty körömlakk - Clubbing Colours - 303
S-he körömlakk - 462
Essence colour & go - 51 mellow yellow
Essence colour & go - 53 you belong to me
Essence colour & go - 21 fabuless
Corative art - diszítő lakk - 15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése