2011. június 9., csütörtök

Essence sun club highlighter vélemény

Ma az Essence Sun Club highlighter púderéről fogok írni pár sort. A színét tekintve is kapott nevet: 01 summer glow. Tudtommal csak ez az egy árnyalat van belőle, ezért nem nagyon értem a plusz elnevezést, de ez legyen a legkevesebb.


A csomagolása nekem nagyon tetszik. Az alja átlátszó műanyag, a teteje pedig barna, szintén műanyag.
A teteje belső részében van egy tükör, ami igazán praktikus, hiszen ha elvisszük magunkkal bárhol elő tudjuk venni anélkül, hogy plusz tükröt keresgélnénk a használatához. Egy kisebb pamacsot is beletettek a csomaglásba, amit én arcra való használathoz egyáltalán nem ajánlok, legyen bármennyire is kicsit. De ha valaki netán a dekoltázsára szeretne tenni ilyen 'csodaport', ahhoz tökéletes. A pamacs egy műanyag tetőben van, amit ha felnyitunk akkor találjuk magunkat szembe a highlighterrel. Egy kicsit idegesítő a belső tető, gondolkoztam azon, hogy letörjem-e, de félek, hogy akkor meg nagyon porzana a púder és mindenhol csillámos lennék. Bár ha lecsukom ezt a kisebb tetőt, így is száll össze vissza a por és ahogy látszik a bal oldali képen is 'kiül' a csomagolás oldalára és bármennyire is figyelek mindig csillámos lesz a kezem, ezért mindig kezet mosok utána nehogy összemaszáljam vele magam ott is ahol nem szeretném.

A felvitele nagyon egyszerű, használat közben nem porzik az ecsetről, felvitel közben sem potyognak a csillámok, szóval nem kell attól félni, hogy ha pl.: csak arccsonta rakunk, akkor az egész arcunk olyan lesz. Mert nem!:) Enyhén barnás színe van, ami tele van csillámokkal. (Katt a képre, akkor nagyobb lesz!) Nagyon gyönyörűen mutat, napfényben meg egyszerűen csodaszép. Én teljesen meg vagyok elégedve a termékkel, amit mindenkinek bátrak ajánlok!
Ár: 999HUF (Rossmann)

2 megjegyzés:

  1. én ezt a púdert nézegettem már egyszer, de végülis nem vettem meg, mert nekem fura volt a színe az alsó műanyag részen keresztül. meg nekem ez kicsit túl csillámos, de a csomagolása tényleg szuper praktikus. :)

    VálaszTörlés
  2. hát egy alkalmi sminket tuti feldob:)

    VálaszTörlés