2011. június 8., szerda

Essence (mini) ecsetkészlet vélemény

Tegnap bementem körülnézni Rossmannba, és amikor megláttam az Essence icike - picike ecsetkészletét meg sem néztem, egyből tettem a kosaramba. Nincsen sok ecsetem (még), ezért úgy gondoltam kisebb kiruccanásokra nem vinném magammal azt a pár db, de jobb ecsetemet, így megvettem ezeket. Az Essence ecsetekről mindig csak azt lehetett hallani, hogy nagyon olcsó, de nagyon jó minőségűek. Így hát ezekkel miért ne lenne másképp?


A csomagolása egyszerű, de praktikus, ahogy ez a képen is látszik. Biztosan ezt fogom használni, bárhová is megyek. A kis készlet tartalma egy szivacsos applikátor, lapos szemhéjpúder ecset, ajakrúzs ecset és egy pirosító ecset. Nem csak a nyelük hossza, de a fejük is sokkal kisebb, mint az megszokott. Én leginkább a csomagot a pirosító ecset miatt vásároltam meg.  Nagyon szeretem az Essence pirosító ecsetet, azt hittem ez is ugyanolyan puha lesz. De azt kell, hogy mondjam: ez nem így van. Elég kemény, kicsit büdös is és pár szál hosszabb, mint kellene lennie.


Ha rövid, max. egy napos kiruccanásra megyek biztosan őket fogom magammal vinni, mert pár negatívum ellenére is haszálhatónak tűnnek. Az egyik nagy előnye számomra pedig az, hogy kicsi. Pl.: ha motorral megyünk kirándulni és össz-vissz csak egy hátizsákot vihetek magammal sokat fog számítani a mérete.
Ár: 499HUF (Rossmann)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése