2011. június 24., péntek

Bioderma Sensibio H2O Micella oldat (sminklemosó) - vélemény

Ma a gyógyszertárakban kapható Bioderma Sensibio H2O sminklemosót fogom Nektek bemutatni. Bemutatása azért is aktuális, mert jelenleg nagyon kedvező áron beszerezhető! 100ml-es kiszerelésben 500 Ft-ért juthattok hozzá, az akcióban résztvevő patikákban. 
Ezeknek a listáját, itt találjátok meg: http://www.biodermapatika.hu/bioderma/akcios_patikakereso.php
Amikor először olvastam erről az akcióról szinte egyből el is mentem megvásárolni őket, mivel régebben már használtam és nagyon szerettem!


Mindegyik kiszerelés a legkisebbtől a legnagyobbig ugyanúgy néz ki: fehér átlátszó műanyagban van a folyadék, amit piros szintén műanyag kupakkal zárhatunk. Az átlátszó műanyag természetesen azért jó, mert így könnyen láthatjuk mennyi fogyott már. A kupakkal pedig nagyon meg vagyok elégedve! Jól nyitható, de jól is záródik, ami viszont ennyire pozitív benne, hogy ha kicsit megbillen a kezünk akkor sem lehet kiönteni. Pici cseppekben jön ki belőle az oldat, ha megnyomom a csomagolást akkor sem kezd el őrült módon spriccelni belőle, szóval teljesen biztosak lehetünk abban, hogy egy csepp sem fog kárba menni.

A sminklemosó egy átlátszó folyadék, aminek semmilyen illata nincsen. Könnyen átitatható a kis vattapamacsokra és nem kell belőle sok mennyiség. Nem zsírosítja és nem is szárítja a bőrt. Nekem a folyékony sminklemosókkal az volt eddig a legnagyobb problémám, hogy pl.: egy szemsmink javításánál a bőröm nagyon zsíros/olajos maradt, ha letöröltem száraz fültisztító pálcikával azt a részt akkor sem tudtam szépen felvinni a szemhéjpúdert újra vagy akár a szemhéjtust, de ennél soha(!!) nem volt még ilyen problémám. Szóval a teljes sminklemosásra, de javításra is kiválóan alkalmas! És amit még fontos kiemelni, hogy ezt érzékeny bőrűek is nyugodtan használhatják.

Ha szeretnéd megnézni videón is, hogyan 'működik' ez a sminklemosó kattints a tovább gombra!

Szerettem volna valahogy bemutatni, milyen könnyedén is tisztít ez a termék és legjobb megoldásnak a videót találtam! A kezemre különböző termékeket tettem. Balról jobbra a következőket: Avon alapozó, Manhattan rúzs, Lovely szemhéjtus, Catrice vízálló spirál, S-he fekete szemceruza, Astor szemhéjpúder, Essence szemöldökceruza

És a videó:


Nem tudom mennyire látszik, de egyáltalán nem kellett dörzsölgetni a kezemet, óvatos mozdulatokkal dolgoztam és a sminkek sem kenődtek, egyből ott voltak ahol kellett lenniük: a vattapamacson. (Ami 100%, hogy nem a vattakorong érdeme, mert ilyen rossz minőségűvel még életemben nem találkoztam!)
Ezzel a termékkel én teljes mértékben meg vagyok elégedve! Szerintem többet nem is fogok más folyékony sminklemosók felé kacsintgatni, mivel ez minden szempontból megállja a helyét. Az ára kicsit több, mint egy drogériában kapható társának, de minőségre össze sem hasonlíthatóak és az sem elhanyagolható, hogy 6000 Ft környékén már akkora mennyiséget kapunk ami kibír biztosan min. egy évet. És persze vannak ezek a kiváló akciók is, amikre érdemes lecsapni!:)

3 megjegyzés:

  1. Szemeztem vele én is, mert láttam az egyik újságban (talán a joyban) róla egy hirdetést...

    Örültem, hogy írtál róla, mert k akartam próbálni, de most már szeretnék én is egyet venni :D

    VálaszTörlés
  2. Nah örülök, már megérte írni róla!:)

    VálaszTörlés
  3. Supershop akcióban biodermapatika.hu oldalon 100 pontért a tiéd lehet.

    VálaszTörlés