2011. június 30., csütörtök

Avon Supershock folyékony szemhéjfesték - vélemény

A legutóbb megjelent Avon katalógusból igencsak jó áron lehetett megrendelni a Supershock termékcsaládba tartozó folyékony szemhéjfestékeket, ezért úgy döntöttem én is kipróbálom.


Amikor megérkezett, be volt csomagolva egy kékes színű fóliába, amit egyszerűen le lehet róla tépni, amit én egyből meg is tettem, úgyhogy képet úgy nem készítettem vele, remélem nem bánja senki.:) A csomagolása nagyon egyszerű: átlátszó műanyag csomagolása van, amin ezüst színnel vannak feltüntetve az információk. Az alján pedig van egy apró pici matrica, azon van rajta az adott szemfesték színének a neve. A teteje pedig egy fekete kupakban végződik, aminek a lecsavarásával szembetalálkozhatunk egy applikátorral. És akkor itt essen is szó a szemhéjfesték milyenségéről.

Ez egy folyékony szemhéjfesték, aminek érdekessége az, hogy kétfázisú. Ez olyan kb., mint a szemfesték lemosók, amikor az olajosabb rész elválik vizsebbtől. Itt is ugyanezt tapasztalhatjuk, ha sokáig 'állni hagyjuk' a festéket, amit a bal oldalon lévő kép jól szemléltet is. A barnásabb színű festékben azért nem látszódik annyira az elválás, mert fényképezés előtt felborítottam, de a kék színű kiválóan bemutatja a dolgot.
Használat előtt mindenképpen fel kell rázni a festéket, majd miután ez megtörtént, a kupak lecsavarásával, mint már azt mondtam: az applikátorral találjuk magunkat szembe. Ezzel történik a festék felvitele. Először nagyon meg voltam tőle ijedve, hogy biztosan nem fog működni, de azt kell, hogy mondjam, nagyon nagy pozitív csalódás volt! Az applikátor mérete nem túl nagy, így könnyen kialakíthatjuk vele a megfelelő formát. Sőt, még azt is megkockáztatom, hogy egy kicsit vastagabb tusvonalat is lehet vele húzni. Szépen egyenletesen oszlatja el a festéket, nem lesz tőle foltos a szemsmink. Először - mivel egy igen híg festékről van szó - elég vizesnek fog hatni, de én azt csináltam, hogy fél percig nem nyitottam ki teljesen a szemem. Kb. ennyi idő kell neki míg teljesen meg nem szárad.
A másik, ami miatt még aggódtam ezzel a festékkel kapcsolatban, az az volt  az állaga miatt nem lesz túl tartós és ilyen melegben biztosan nem bír ki sok időt. Hát ebben is pozitívat csalódtam! Ahogy felrakom a szemhéjra, úgy is marad. Nem mászik el sehova, nem tapad, a tartóssa is kiváló. Ráadásul a pigmentáltsága is nagyon jó.

A képen, mindkét színt csak egyszer húztam végig a kezemen, mégis látszik, hogy a színek erősek és gyönyörűek. Két színt választottam az újságból:

Az egyik a glistening teel, a másik pedig az antique bronze. Mindegyik szín nagyon szép, de a utóbbiról annyit megjegyeznék, hogy bár a neve mutatja, hogy bronzos, az újságban (szerintem) inkább aranynak tűnik. Tudom, tudom, nem mindig kell azt hinni, főleg, hogy újságból rendelek, hogy teljesen ugyanolyan, de szerintem nem kellene ennyire 'elmásítani' sem a színeket, persze ezt nem én döntöm el.. Mindezek ellenére örülök, hogy ezt a színt választottam, mert még így is nagyon tetszik!

Összeségében pedig csak annyit tudok mondani, hogy imádom! A termékekben egyszerűen nem leltem hibát. Erős, jól pigmentált színek, tartós és könnyű felvinni! Akcióktól függően pedig az árai is nagyon jók!
Ára: 2011/9 katalógus: 799HUF
2011/10 katalógus: 1300 HUF
2011/11 katalógus: 999HUF

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem is van 2 féle árnyalat ebből. Habár én azért picit csalódott vagyok, ... neked ha megszárad nem veszíti el az intenziását?
    Nekem utána sokkal világosabb lett, igaz így is szép, de nem a kapott színekkel számoltam amikor megvettem.

    pussz ^^
    Mondjuk a te színeid is iszonyat tetszenek (L)

    VálaszTörlés
  2. Nem, nekem ugyanolyan marad.. max. annyira nem csillan meg a fényben míg meg nem szárad, de ez a különbség kb. az első percben végbemegy, úgyhogy azt tudom mondani, hogy semmit nem változik.
    Neked milyen színeid vannak? És hogy érted, hogy nem a kapott színekkel számoltál? Nem hasonlított a katalógusos színhez?:/

    VálaszTörlés
  3. Én is ugyan ezekből a színekből rendeltem :D
    Nekem a kék alig látszik meg :S Szerinted tudnék ez ügyben tenni valamit, hogy erősebben meglátszódjon?

    VálaszTörlés
  4. Teljesen csupasz a szemed, amikor felviszed? Mert nálam csak akkor működött, de akkor jól. Ha így sem tetszik,akkor tegyél fel egy réteget, várd meg míg meg nem szárad, aztán még egy réteget.
    Ha így sem működik, akkor alapnak még jó lesz. Por állagú szemfestéknek szerintem nagyon jól megadná az intenzitását, bár még nem próbáltam úgy.

    VálaszTörlés
  5. Hát úgy, hogy nekem ha megszárad akkor olyan világosabb lesz...
    Szóval én azzal a sötétebb színnel számoltam amilyen az elején, de aztán megszárad és puffffff, nem az igazi.
    A színeim: gamet flash és sparkling amethyst.
    Lehet írok róla majd egy posztot :) Akkor mutatók képet is az eredményről.

    De örülök, hogy neked ilyen szép marad. Csinálj a kékkel is egy sminket és mutizd meg oksi? :P

    A broznosat már láttam és eszméletlenül jól áll ^^

    VálaszTörlés
  6. Rendben, el fogom olvasni!:)

    Meg persze lesz vele smink is!:)

    VálaszTörlés