2011. június 27., hétfő

Avon Calming Effects alapozó - vélemény

Ma az Avon Calming Effects bőrnyugtató hatású, folyékony alapozóját fogom bemutatni. Ez az alapozó az Avon állandó termékei között szerepel, amit már régóta meg lehet rendelni.



A termék egy dobozban található, ezen vannak fenn a fontosabb és részletesebb információk. Maga az alapozó krém pedig egy átlátszó üvegben található, aminek a teteje egy műanyag kupakban végződik. Ha ezt levesszük, akkor egy pumpás adagolóval találhatjuk magunkat szemben. Ez mindenképpen előnyös, mert így elég kicsi az esély arra, hogy sokkal több mennyiséget adagoljunk, mint amennyire szükségünk van ill. nem kell mindig belenyúlni a kezünkkel így ez sokkal higiénikusabb. Mint látható egy 30 ml-es termékről van szó, először lehet valakinek kicsinek tűnhet, de mindennapi használat mellett sem fogy rohamosan.
Ami picit bosszantó, hogy a csomagolásról minden felirat lekopott. Még jó, hogy a megérkezésekor készítettem róla képet, mert tényleg semmi felirat nincsen már csomagoláson. (A feliratok egyébként egy átlátszó matricán vannak/voltak.)

Használata előtt mindenképpen ajánlott egy arctisztítás és hidratálás is egyben, mert amint egy picit szárazabb vagy zsírosabb a bőr már nagyon csúnyán mutat. Bár gondolom ez minden egyes alapozóval így van..
Az én bőröm egyébként a vízhiányos kategóriába tartozik, úgyhogy nálam a hidratálás különösen fontos dolog. Miután ez megtörtént, a kézfejemre szoktam pumpálni két nyomást, ami általában elegendő szokott lenni. Majd kézzel viszem fel az alapozót apró ütögető mozdulatokkal. A fedését nem mondanám 100%-osnak, de a nem túl erős foltokat elfedi és szépen kiegyenlíti a bőr színeit. Szerencsére nem túl problémás a bőröm, de most előjött két kisebb "bubim", úgyhogy gyorsan le is fényképeztem az eredményt alapozó előtt és után.

Tartósságáról annyit tudok mondani, hogy nekem az a 4-5 óra, amíg szoktam általában viselni azt kibírja, de egyes helyeken könnyen megkopik úgyhogy vigyázni kell vele. Strandra egyáltalán nem ajánlanám. Amióta pedig ilyen nagyon meleg van néhány helyen hamarabb kifényesedik, de mivel én így is alig bírom a meleget, nem mondanám hogy ez csak az alapozó hibája, hiszen ha melegünk az arcunk is "kiad" magából egy kis nedvességet, amit egy alapozótól nem várhatunk el, hogy eltüntesse.

Én összességében meg vagyok elégedve ezzel az alapozóval. Az én igényeimet teljesen kielégítette: szépen fed, egy délután - este szakaszt simán kibír, kellemes, de nem túl meleg időben könnyű viselni, púderrel együtt pedig jól szuperál és az ára is kedvező!
2011/9 kampányban: 1599 HUF
2011/10 kampányban: 2100 HUF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése