2011. május 31., kedd

TAG


Suzy blogján láttam ezt a jópofa Tag-et és úgy döntöttem kitöltöm, amivel le is zárom a májusi blog bejegyzéseimet!:)

Név: Alexandra
Piercingek: Fültágítóm van/volt. 22 mm-es volt a legnagyobb. Most nem szoktam belerakni semmit, de kb. a 9-10 még beleférne.
Tetoválások: Nincs, de vannak elképzelések. Félek, hogy megbánnám:)
Magasság: 169
Cipőméret: az nagyban függ a cipőtől is
Hajszín: most szőke kék csíkokkal
Szeplők: hátamon van pár
Mottó: nincsen:)
Szerelem: van :)
Szeretnél valahol máshol élni? Igen. És ezt az álmom nem is akarom feladni.
Úgy gondolod, attraktív vagy? Nem tartom magam kifejezetten annak, de egy egészséges önbizalmam azért van.
Milyen sampont használsz? Garnier Naturals szőke hajra.
Mitől félsz? A sötétben félek, még itthon is, ha egyedül vagyok.
Szereted a hullámvasutat? Ez meg milyen kérdés? :D
Igen, néha hülye vagyok:)
Az utolsó...
Film, amit láttál?  Utódodra ütök.
Film, amit megvettél? Hát... nem tudom, hogy vettem e valaha filmet, max mozijegyet!:D
Szám, amit hallottál? Nem tudom, ami épp ment a Music Channel-ön:)
Szám, amit letöltöttél? A Supernem új albumát.
Személy, akit felhívtál? A párom.
Személy, aki felhívott? A párom, mert mikor hívom ő mindig kinyomja és visszahív, hogy ne fogyjon a pénz a kártyámról:D
 Tv műsor, amit láttál? Mit ne vegyél fel? (Discovery T&L)
Személy, akire gondoltál? Az egyik tanáromra.
Régi haj & fültágító. És itt nincs rajtam alapozó és semmi képszerkesztő:O

Kedvenc...
Dolog: nagyon sok minden!:)
Sport: hát..nézni: Forma-1, amerikai foci. Csinálni: max konditerem.
Ruhák: nincs konkrét kedvenc, bár a táskákat imádom!
Film: abszolút kedvenceim a szuperhősös filmek, de nagyon sok filmet szeretek. Kivéve a horrorokat.
Autó: szeretem őket!:) Vasárnap megyünk Hungaroringre WTCC-t nézni. De amúgy az új szenvedélyek a motorok. Egyenlőre nincs, de pár éven belül tuti veszek egy Kawasaki Ninja 250-et:)
Sorozat: Dr. House, Született feleségek, Barátok közt, Family Guy, CSI, Dr. Bones



Előfordult már...
Hogy sírtál egy fiú miatt? Igen.
Hogy sírtál egy lány miatt? Nem.
Hazudtál? Még amikor kicsi voltam.
Verekedtél? Nem.
Letartóztattak? Nem.
Találkoztál valakivel IRL az internetről? Igen.
 
Hányszor...

Kedvenc képem, rólunk:)

Tört össze a szíved? Nem számolom.
Törted össze más szívét? Nem tudok róla, szerintem egyszer sem és nem kérek esetleges megcáfolandó kommenteket:)
Csókoltál meg lányt? Nem.
Szerepelt a neved újságban? Egyszer, egy helyi újságban (Kisalföld), megnyertem egy városi nyelvtan versenyt!:D 

Az utolsó...
Könyv, amit olvastál? Pfúúú, talán a Da Vinci kód
Személy, akitől e-mailt kaptál? Nikitől.
Személy, akitől levelet kaptál? Orbán Viktor
Személy, akitől jövedelmet kaptál? McDonald's, igen... 
Alkalom, amikor együtt vacsoráztál a családoddal? Pfúú, régen.
Dolog, amit vettél? Kutyusnak játékokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése