2011. május 2., hétfő

Ruby Rose - rúzs & szájfény vélemény

Nemrég az utam az utcánkban lévő fodrászkellékeshez vezetett és úgy gondoltam megnézem milyen smink cuccaik vannak, ugyanis a körömlakkokon kívül más sminkterméket még nem vettem ott sohasem. Egy rövidebb körbenézés után, a rúzsokon állt meg a szemem és ki is választottam a Ruby Rose Lipstick & Lipgloss 02-es árnyalatát.

A termék úgy néz ki, hogy az egyik oldalán található a rúzs, a másikon pedig egy hozzá színben is passzoló szájfény. Tehát, aki szereti használni ezt a kombót, de általában nem talál egymáshoz megfelelően illő színeket, ez mindenképpen előnyös lehet.

Először a rúzst próbáltam ki. Ami leginkább megfogott az az illata, elég erős, de nagyon finom, édes. Szerintem nagyon kellemes. A rúzs mérete nem túlzottan nagy. A képen teljesen ki van tekerve. Könnyen felvihető és a fedése jó. Nekem kétszer kellett végig mennem a számon, hogy elégedett legyek vele.


A szájfény része is éppúgy illatos, mint a rúzsé, viszont az íze az semleges, nincs neki. Nem ragad, mégis fenn marad addig, mint egy átlagos szájfény. Az applikátorral nekem speciel semmi problémám, könnyen felvihető az ajkakra a termék. Apró kis pici fehér csillámok vannak benne, de ez szinte alig észrevehető.


A kezemen a színek így néznek ki. A bal oldali a szájfény, picit világosabb narancsosabb. A jobb oldali, pedig a rúzsé.


Én elégedett vagyok ezzel a termékkel. A rúzs és a szájfény is tetszik. Tökéletesen lehet együtt és külön - külön is használni. Nagyobb fodrászkellékes boltokban szinte biztosan beszerezhető az ára pedig kb. 550 Ft körül mozog.


Kérdés: Többször van, hogy azért nem illesztek be több képet, mert a blogspot megfordítja és egyszerűen nem tudom átforgatni, ha még egyszer feltöltöm lekicsinyítés után, akkoris ugyanolyan marad. Nem tudjátok mi lehet erre a megoldás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése