2011. május 11., szerda

Rövid élménybeszámoló egy kis sminkkel

Nagyon vártam már a Joy napokos beszámolókat, hiszen én erről most teljes egészében lemaradtam, de eddig nem nagyon találtam ezzel kapcsolatos bejegyzéseket. És amiért én nem jelentem meg a bevásárlóközpontok tömkelegében az azért történt meg, mert Győrújbaráton élveztem a motoros találkozó adta hihetetlen élményeket. 
Pénteken estefele érkeztünk oda. Hihetetlen hangosan dübörögtek a motorok, füstölték a gumikat. Gyorsan felhúztuk a sátrunkat és belevetettük magunkat az éjszakába. Nem igazán szeretem ezeket a magyar rock zenéket, mint pl. a Lord vagy a Tankcsapda, de a színpadon akkora showt csináltak, hogy leesett az állunk. Főleg az utóbbi együttes. Adtak egy kereken két órás koncertet és a közönség, de ők sem tudtak leállni. Hatalmas pozitív csalódás volt számomra, aminek nagyon örülök. Hajnali két - három óra között mentünk is aludni, ez az oka az előző bejegyzésben leírt dolognak, hogy sminkben aludtam el!:) De másnap már reggel hatkor valaki nagyon viccesnek találta, hogy a leghangosabb módon felpörgeti és durrogtatja a motorját, úgyhogy, sokat nem tudtunk aludni. És ha valakiben kétely támadna fel, hogy nem fáztunk e, május 5-én egy sátorban.. a válaszom: nem!:) Párom szülei segítettek nekünk kihozni a cuccainkat: hálózsákot, takarókat. Mivel a motor felpakolását még nem sikerült kiötölni, amire azért lesz majd szükség legközelebb, hogy sátort és takaróeszközöket vigyünk. Mert bizony: kettőnknek egy hátizsáknyi cuccot tudunk elpakolni! Ami azért nem olyan sok... Arról lesz biztos egy bejegyzés a későbbiekben, hogy ilyen helyzetekben én miket viszek el. Meg hát, most itt voltunk a szomszéd helységben, szóval fürdeni és alapvető dolgokra volt lehetőségünk. És haza is ugrottunk bár nem sok időre, mert kicsit későn indultunk el és sietni kellett vissza, hogy a motoros felvonulás gyülekezőjére odaérjünk! Hát az akkora élmény volt számomra, hogy hihetetlen! Rengeteg motor több km-es sorban. És az emberek végig az utcán álltak és arra vártak, hogy jöjjünk. És integettek, zászlókat lengettek, transzparensekre kiírták, hogy: húúzd neki! :D Több mint két órán keresztül mentünk keresztül egész Győrön majd vissza Győrújbarátra. Mivel ilyenkor nem kell nagyon beöltözni kabátba és egyéb védőruházatba elég lengén öltöztünk. A hátam az le is égett rendesen amire egyáltalán nem számítottam. Aztán a nap további részében, sétálgattunk, motoros bemutatókat néztünk, Ismerős Arcok koncertet hallgattunk és mire az Ossian elkezdte volna a zenélést mi már a sátorban feküdtünk annyira ki voltunk fáradva. De így sátorból elhallgatva az Ossian sem lehetett rossz:) 
Másnap reggel pedig már esőben raktuk össze a sátrat, mondanom sem kell: nyakig sárosan mentem haza... :)




(a második képen pedig rajta vagyunk, de alig látszódunk:/ )




Az első napra elkészített sminkem


Fontos megjegyezni, hogy a bukósisak alá nem készíthetünk akármilyen sminket. A szememre pedig, egy nagyon egyszerű, könnyen lemosható sminket szerettem volna, mivel sátorban és egyéb közös helyiségekben nem szeretek ilyenekkel hosszasan foglalkozni. A szemem mozgó részét Lora fehér színű szemceruzával satíroztam, majd erre a részre úgyszintén fehér szemhéjpúdert tettem fel - Avon egyrészes szemhéjpúder: White Pearl. Tudom nem szokás tök fehér szemeket készíteni, de szerintem ez is szépen kiemeli  a szemet. A mozgó szemhéj és a szemöldök közé összekeverve egy testszínű szemhéjpúdert a fehérrel összekeverve tettem fel. Majd kihúztam a szemem a felső szempillasor felett az Essence Black Mania folyékony szemhéjtusával. A szempilláimat pedig a Catrice vízálló spiráljával festettem be. És íme ez lett a végeredmény. Nagyon szeretem szépen jó hosszúra kihúzni a szemem, de nagyon fontos, hogy motorozás előtt odafigyeljünk a "farkinca" hosszára, mert a bukósisak felvételekor ez lejöhet, hiszen az nagyon szorít, nagyon tapad az arcra (aminek persze pont az a lényege) és elkenődhet. Pont ezért nem is ajánlatos pl. pirosítót használni vagy akár alapozót se. Rólam az most teljesen lemaradt. Nem láttam értelmét, hiszen elég jó állapotban volt éppen a bőröm:)
A számat pedig Avon rúzzsal festettem ki (Red 2000). Tettem pár kis pöttyöt az ajkaimra és az ujjammal elkentem, ezért nincs olyan intenzív erős színe, viszont így sokkal tartósabb.

Ez a bejegyzésem kicsit eltérő volt, mint a többi, de remélem tetszett Nektek!:)

                                                                                        Képek forrása: http://www.gyorimotorosok.hu/
http://www.kisalfold.hu/

1 megjegyzés: