2011. május 19., csütörtök

Napi smink - Természetes

Ezt a sminket tegnap készítettem. Egy nagyon rikító, nagyon színes sminket szerettem volna, de meggondoltam magam és ez lett belőle. Úgy éreztem, most nem rejthetem el az arcom színek mögé, inkább a természetességre törekedtem. Az általam most leginkább kedvelt termékekkel próbáltam elkészíteni, amik bármilyen meglepő, de jól bírják a meleget (talán még nálam is jobban:]). Bár hozzá kell tenni: általában elég száraz bőröm van, de ez legyen majd egy külön bejegyzés témája.. Ha valaki számára kicsit unalmas ez a megoldás, akkor simán feldobhatja egy élénkebb pl. pink rúzzsal. Később én is megtettem. :)


 Felhasznált termékek:
Arc:
Szemek:
  • Lora korrektor
  • Noname (IlovejustU) szemhéjpaletta - 02 (bőrszínnél kicsit sötétebb barna)
  • Miss Rose púder - 01
  • Avon super enchant szempillaspirál - black
  • Essence szemöldökceruza - 03 light brown
Száj:
  • Avon rúzs - Cappuccino

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése