2011. május 28., szombat

Napi smink - füstös szem L.A. Girl palettával

Ezt a füstös sminket a már bemutatott L.A. Girl paletta színeivel készítettem. Nem használtam mást, csak fehéret, szürkét és feketét. Életemben másodszorra fordult elő, hogy nem magamat sminkeltem, ahhoz képest nem is lett rossz. Sokkal egyszerűbbnek tűnik kívülről festeni valakit, mint saját magamat. Hihetetlen!:) Bár a szempillaspirálozás borzalmasan ment. Az áldozatom a húgom volt, akit majd reményeim szerint többször is láthattok ilyen formában. A kora miatt egyenlőre nem fogok egész arcos sminket készíteni neki. 15 éves, de az arcához nem szeretnék még hozzányúlni, maximum ha csak pár órára elmegy itthonról. De szerintem ezt mindenki megérti:) Meg amúgy sem sminkeli még magát. Vicces, mert teljesen más a bőrünk, szemünk. Én nagyon világos bőrű, zöld szemű vagyok. Ő pedig sötétebb bőrű és a szemei is sötétek. Így kipróbálhatok rajta olyan dolgokat, ami magamon nem feltétlenül tetszik. A kép egy kicsit homályos lett, nézzétek el nekem... végig röhögtük azt amikor fényképeztünk.

2 megjegyzés:

  1. Nekem baromira tetszik! ügyesen megcsináltad, főleg a külső v-s sötét tetszik!

    VálaszTörlés