2011. május 6., péntek

Lora arcszínező gyöngyök - vélemény

Egyre többször és több helyen lehet olvasni arról, hogy mennyire jók is az Eurós boltban kapható Lora termékek. Az én cuccaim között is egyre több van, amiket majd szépen lassan be is fogok mutatni. Ma az arcszínező gyöngyökre tettem le a voksom, velük fogom kezdeni. 


A csomagolásuk nem a legszebb, műanyagból van és a fekete tetőn a felirat nagyon könnyen kopik, de hát ennyi pénzért ez igazán nem probléma. Főleg, hogy valóban jó minőségű termékről van szó. 
Eddig két színt sikerült beszereznem, ezeknek nincs fantázianeve, egyszerűen a cég csak megszámozza őket. Hihetetlen mennyiségű szín van belőle. Amikor egy barnásabb, bronzosabb színt szerettem volna, vagy hat tégely volt a kezembe, más-más számozással és már csak azért is nézegettem őket nagyon sokáig, mert alig lehet megkülönböztetni az árnyalatokat. (persze nem mindegyikkel van így, voltak nagyon eltérőek is) Hogy pontosan mennyi is van belőle azt nem tudom, mert nem hiszem, hogy egy adott boltban mindegyik van, hiszen ha logikusan akarok gondolkozni, akkor feltehetőleg 1-től X-ig sorba számoznak, és a legnagyobb szám, amit láttam az a 22-es volt. De ha tévedek ezzel kapcsolatban, akkor valaki világosítson fel!:]

A képen remélem mindegyik szín látszik valamennyire, nem voltak túl jók a fényviszonyok. A színek nagyon erősek, igazán jól pigmentáltak. Vigyázni is kell vele, nehogy véletlenül túlzásba vigyük a felvitelt. 
A tartósságát leginkább úgy tudom jellemezni, hogy amikor már másfél - két órája ülök egy egyetemi előadáson és mondjuk unottan az arcomon tartom a fejemet, akkor sem kenődik és kopik el!:]
Amit pedig még megjegyeznék, hogy 06-os színt már elég régóta használom, és semmit nem vesztett a pigmentáltságából. Ezt csak azért mondom, mert valahol olvastam, hogy több használat után elvesztik a színüket. Én ezt egyáltalán nem tapasztaltam!
Én csak ajánlani tudom ezeket a Lora termékeket, biztos vagyok benne, hogy én is beszerzek még jó pár árnyalatot!
Ár: ~550Ft. (Eurós bolt)

3 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy nem egy mai bejegyzés dede muszájnak éreztem írni hozzá :D Ma vettem meg én is egy enyhén bronzos árnylatot (18), ami nekem nagyon bevált :D Gyönyörű a színe :D Essence ecsetel felvinni meg valami mesemesés :D
    (Remélem nem baj h egy régebihez írtam, de sajna csak ma találtam rá a blogodra, de máris a szívembe lopta magát) :D

    VálaszTörlés
  2. Dehogy baj! Én úgyis látom, ha régebbihez írsz és örülök is neki!^^ Én is nagyon szeretem ezeket a bronzosítókat/pirosítókat mert nagyon szépek és kb. soha nem fognak elfogyni:) Most majd egy pirosas, vöröses árnyalat után szeretnék kutatni, amint lesz rá időm:$ :)

    VálaszTörlés
  3. Én szemeztem egy gyönyörű pirosassal, de ismerve magam nekem túl erős lett volna :D Én is szeretnék még egy két árnyalatot beszerezni, de egy időre fel kell függesztenem a vásárlást mert nincs máni :( :D

    VálaszTörlés