2011. május 14., szombat

L.A. Makeup Store Győrben!

Győr-Moson-Sopron megyében, most már nem csak Mosonmagyaróváron (Fő u. 49.), de Győrben is lehet kapni L.A. Makeup termékeket! Méghozzá a győri Árkádban. A körforgalom felőli bejáratnál a Happybox üzleten belül található meg. Gyorsan kattintottam róla egy telefonos fényképet is. Épp fagyi volt a kezembe, úgyhogy nem nagyon tudtam megnézni milyen is pontosan, de bekukkantottam: az egész annyiból áll, hogy egy asztalon van pár kicsike kis állvány és azon pár termék. Ha jól láttam, csak pirosítót és körömlakkokat lehet kapni, de ebben nem vagyok teljesen biztos. Mindenesetre ez már elég pozitív dolog, hogy itt is kapható ez a márka. Reméljük bővülni fog a bolt mérete és persze a kínálat is! :)

szerk: Idővel egy kedves kommentelő kijavított a dolgokban, úgyhogy ide is kiírom: lehet kapni a pirosítók és a körömlakkok mellet négyes, ötös palettákat ill. szájfényeket és rúzsokat is! És köszönöm az infot!:)

szerk: Ma voltam én is a győri L.a. makeup strore-ban és örömmel tudatom, hogy szinte mindenféle terméket lehet kapni! Rúzsok, szájfények, alapozók, paletták (nagyon sokféle), egyrészes szemhéjpúderek, szemceruzák tömkelege, pirosítók, az ecsetkészletük is kapható és még sorolhatnám... :) Úgy néz ki, amikor először megláttam a boltot, nem voltam elég figyelmes.:$ Amiért utólag bocsánatot is kérek, viszont beruháztam ma egy L.A. Girl 10-es palettára, nemsokára be is mutatom!:)

3 megjegyzés:

  1. Pesten is ugyanígy van az Árkádban. De biztos bővülni fog ott Győrben is a kínálat. Nagyon szuper bolt.:)

    VálaszTörlés
  2. Én is győri vagyok. Lehet az 5-ös illetve a 4es palettákat is kapni. 2 hete vettem meg kb a Circus palettát :) Meg rúzsokat is meg szájfényeket is! :):)

    VálaszTörlés
  3. Óóó *--* ha eljutok Árkádba biztosan benézek ide, és beszerzek pár dolgot. Jó hogy végre Győrben vannak ilyenek is.

    VálaszTörlés