2011. május 27., péntek

L.A. Girl 10-es szemhéjpaletta vélemény

Nagyon örültem annak, amikor megláttam, hogy az L.A. Makeup Store üzlete már nálunk is megtalálható. Mivel eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel a márkával, mondván nálunk nincsen.. ezért nem kezdtem egyből vásárolgatásba, hanem körülnéztem különböző blogokon, hogy mik a vélemények. Nagyon sokan dicsérik, de ugyanannyian utálják is. Bár az utóbbiak nem a blogolók közül kerülnek ki. Ezért úgy döntöttem, hogy az L.A. Makeup termékeket nekem is ki kell próbálnom! Mindenképpen szemhéjpalettát szerettem volna venni és amikor megláttam az L.A. Girl 10-es palettáját szerelem volt első látásra. Nagyon sokféle színben kapható, én a Colorsurge nevűt választottam.


A csomagolása nekem nagyon tetszik. A teteje átlátszó, ami abból a szempontból nagyon előnyös, hogy ha van belőle több is, nem kell nyitogatni vagy a nevét olvasgatni, ha már konkrétan tudjuk melyiket akarjuk elővenni. Vidám, virágos minta is megtalálható az amúgy műanyag fekete csomagoláson. Az ujjlenyomatok hamar meglátszódnak rajta és nekem úgy megkarcolódott az átlátszó lapja, hogy nem is használtam. Nem tudom mi történhetett vele... bár engem különösebben nem zavar. A hátoldalára egy fekete matricát nyomattak, amiről leolvashatóak az összetevők, a súlya, a gyártási helye ill. a Cruelty Free logo. A csomagolásban van egy kétvégű applikátor is, az egyik kicsit keskenyebb háromszög alakú, míg a másik kerekebb. Tudom sokan nem szeretitek az applikátort, én sem szoktam gyakran használni, de ennek a formája tényleg nagyon jó!


A paletta színei a dobozban nagyon élénkek, szinte mindegyik gyakran használt szín megtalálható benne, a rózsaszíntől a feketéig. Nagyon könnyen felvehető bármilyen ecsettel, szinte egyáltalán nem porzik. Néha észrevehető, hogy poros a csomagolás belül, de ez tényleg nagyon minimális. A kezemre felvittem az összes színt, tettem rá vékony rétegben alapozót, majd applikátorral vittem fel a színeket. Látható, hogy a színek szinte teljesen megegyeznek azzal, amit a dobozban látunk. Én hihetetlenül meg vagyok elégedve ezzel a termékkel! A kép készítése után, még fent hagytam a festéket a kezemen. Volt rá lehetősége, hogy elmaszálódjón, de ez egyáltalán nem történt meg. (Jegyzeteltem és a festék azon oldalon volt, amelyik hozzáért az asztalhoz írás közben.) A színek igénybevételkor kicsit halványodtak, de nem másztak el. A szemhéjunk viszont nincs ilyen dolgoknak kitéve, úgyhogy a tartóssága is kiállta a próbát!

Én igazán megszerettem ezt a palettát, biztosan fogok még vásárolni, ill. az L.A. Makeup többi termékét is szívesen ki fogom próbálni a közeljövőben. Nagyon megtetszett ez a márka.
A terméket meg lehet vásárolni bármilyen L.A. Makeup Store-ban, az ára 2990HUF.

Nektek van L.A. Makeup terméketek? Mi a kedvencetek?

1 megjegyzés:

  1. Én is pont ezt a palettát szeretném beszerezni, meg az 5ösből a lila-pinket :)
    Másrészt: írtad, hogy győri vagy, légyszi fbon vagy valahol írj nekem! :)
    Puszi

    VálaszTörlés