2011. május 17., kedd

She, Rimmel, Manhattan rúzsok - vélemény

Ezeket a rúzsokat még a múlt héten vettem és nagyon örültem nekik. Mostanában egyre szívesebben hordok rúzsokat, ami leginkább a Carmexnek köszönhető, mivel teljesen rendbe tette az ajkaimat. Mindhárom rúzst leárazva vásároltam, meg is lepett, hogy képes voltam én is kifogni ilyen nagyszerű ajánlatokat!:)


A kezemre a rúzsokat egyszer kentem fel. Mindegyik nagyon jól pigmentált, a fedésük jók:


S-he - 319 aqua shine
Ezt a rúzst használtam a legtöbbször a három közül, a színét egyszerűen imádom! A képek még így sem adják át teljesen az igazi árnyalatot, de valóban igazán narancssárga színe van. A tartóssága nem az igazi, de evés ivás nélkül kibír 1-2 órát, fokozatosan kopik le az ajkakról. Puha, könnyen kenhető. Az illata nem valami kellemes, kicsit büdös, de csak akkor érezni, ha magát a rúzst odarakom az orrom alá direkt megszaglászgatás céljából. (Az ára pedig 169 HUF volt.)


A felső kép napsütésben, az alsó szobafénynél készült.

Rimmel - 036 Kiss
Már régóta szerettem volna egy igazán pinkes, de mégis visszafogott rúzst, úgyhogy amint megláttam, egyből a kosaramban találta magát. Nagyon szép színe van: visszafogott, de kicsit kirívóbb sminkekhez is igazán passzol. Az illata nagyon tetszik: finom, édeskés. Puha, könnyen kenhető. A tartósságára egyáltalán nincs panasz ivás mellett is rajtam volt vagy 2 órát. Viszont nem csókálló és előszeretettel ragad át a másik félre, bár ez melyik rúzsnál nem igaz?:) 
(Az ára: 299 HUF volt.)

A felső kép napsütésben, az alsó szobafénynél készült.

 Manhattan -  59Z
Ezt a rúzst sérülten vásároltam (349 HUF), óvatosan letörölgettem a felületét, ezért is néz ki a képen picit furinak, szóval fontosnak tartom megemlíteni, hogy nem ilyen a formája. A színe nagyon erős, nem volt alkalmam hordani csak itthon tesztelgetni. Főleg, hogy inkább őszre/télre vásároltam, nem az a tipikus tavaszi szín. Az illata kicsit büdöskés, de felkenve egyáltalán nem érezhető. Ivás mellett tovább bírja mint két-három óra, ami valószínűleg az erős színének köszönhető. Annyira nem puha, mint az előbbi két rúzs, viszont ez is könnyen kenhető.

Itt azt hiszem felcseréltem a két képet, szóval: Az alsó kép napsütésben, a felső szobafénynél készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése