2011. május 10., kedd

Essence - Black Mania - liquid eyeliner / szemhéjtus vélemény

Ma az Essence egyik állandó termékét a Black Mania névre hallgató folyékony szemhéjtust fogom bemutatni.


Kívülről befelé haladva, először a csomagoláson akad meg a szemünk, amivel kinézetre nincsen semmi gond. De miután megcsináltam a képeket, akadt egy probléma: lejött a kupak fémes része és mióta visszatettem már nem lehet becsavarni, úgyhogy így már nem tud velem jönni sehova se. Próbáltam minél jobban benyomni az "ecsetes" részét, de ezzel csak azt értem el, hogy már nem érek le vele az aljáig.

Az ecsete nem is igazán ecset, mivel nem szálakból áll, applikátornak nevezném inkább. Aminek a formája direkt úgy van kialakítva, hogy szép egyenletes vonalat húzzunk vele. A kialakítás nekem nagyon tetszik, valóban könnyű vele dolgozni. Bár azt megjegyezném, hogy igazán vékony vonalat még nem sikerült húzni vele, inkább a vastagabb határozottabb vonalak készítésére való. Nagyon fontos: az applikátor kicsit több festéket vesz fel, de ne a csomagolás oldalába, hanem inkább egy zsepibe érdemesebb törölni. Mert ha a csomagolás belső oldalába töröljük akkor sem spórolunk ezzel, mert inkább odaszárad a termék.

Az essence.eu oldalon lévő tájékoztatás szerint, a fekete szénpigmentek garantálják az intenzív tekintetet! (Most látom, ide is applikátor van írva[:) Ezzel egyet kell, hogy értsek, nagyon intenzív, erős, mély fekete színe van. Felvitel után hamar szárad, nem kenődik el. Szerintem tartós. A hétvégén megesett, hogy sminkben aludtam el (csúnya dolog tudom), és még másnap is ugyanúgy rajtam volt.
Lemosásnál viszont nagyon idegesítő, hogy darabokban jön le. Sminklemosó használata után mindig jó alaposan megmosom az arcom szappanos vízzel, de ezután kb. úgy néz ki az arcom mintha koszos lenne, mert a pici apró darabok, amik azt hittem már mind lejöttek elvándorolnak az arcomon erre arra és csúnyán elkenődnek. Úgyhogy lemosásnál nagyon alaposan oda kell figyelni, hogy minden kis darabja lejöjjön.

Viszont van még egy nagyon fontos dolog, amit ennél a terméknél tapasztaltam és ez az ami miatt én nem fogom többször megvásárolni: néha úgy érzem, hogy egy idő után elkezd tőle viszketni a szemem. Nem használtam sokszor pont emiatt, de párszor adtam neki még egy esélyt. Volt, hogy szinte nem éreztem semmit, volt, hogy csak kicsit viszketett a szemem, de előfordult már az is, hogy legszívesebben kikapartam volna a szemem annyira irritálta. Ti tapasztaltatok ennél a terméknél ilyesmit?

3 megjegyzés:

  1. Nekem most nyár közeledtével érzékenyebb a szemem (a fák terméseire, de a sminktermékekre is) és már próbáltam használni ezt a cuccot. Emiatt hagytam abba.

    VálaszTörlés
  2. én is próbáltam már, de minden alkalommal iszonyatosan viszket tőle a szemem..

    VálaszTörlés
  3. Igen, nekem is. Pedig nem is érzékenyek a szemeim.. nem értem..:S

    VálaszTörlés