2011. május 25., szerda

Avon super enchant szempillaspirál - vélemény

Ma bemutatom Nektek az Avon egyik legújabb szerzeményét az Avon super enchant szempillaspirált.

 
A csomagolása nagyon egyszerű: fekete színű, henger alakú műanyag, amin rózsaszín feliratok láthatóak. Ami számomra kicsit furcsa, hogy a kupak nem teljesen illeszkedik az alsó részhez. Megnéztem a promo képeket, ott is ilyen, úgyhogy ez egy direkt így kialakított "dizájn". Remélhetőleg, mivel ez nem egy hiba, nem fog túlzottan szellőzni a festék és nem szárad ki hamarabb. Én két-három hete használom: nem tapasztaltam hasonlót. De ahogy tartja a mondás: ami késik, nem múlik.

A spirál formája, ahogy a képen is látszik középen kicsit összeszűkül és a két végén vastagabb. A méretét nem tudom másképp jellemezni, csak hogy épp jó. Nem vesz fel felesleges festéket, a képen úgy látható, ahogy kihúztam a csomagolásból. Viszont amikor a kefét visszateszem, a rajta lévő festék fenn marad az alsó rész tetején és mikor újra kinyitom, hogy használjam potyognak belőle a kiszáradt darabok. Nem mindig fordul elő, de 5ből 1x biztos.

Amit ígértek a szempillaspirál használata után: az az íveltebb és dúsabb szempillák. Egyszer nem elég áthúzni pilláinkon a spirálkefét, de másodszorra - harmadszorra egészen jól látható, hogy amit ígér azt be is tartja. Valóban szépen ívelt pillákat eredményez, és szépen be is fedi őket. Nem ragadnak össze a szempillák, így a dúsító hatására sincs egy rossz szavam se. Amit pedig még pozitívumként fel tudok hozni, hogy a spirál formájának köszönhetően könnyen ki lehet festeni az alsó pillákat is, főleg úgy, hogy a végén lévő szélesedő résszel tesszük ezt, így garantáltan nem maszatoljuk el alul a bőrünket ill. a festék nekem még egyszer sem hagyott nyomott a szemem környékén.

Előtte:
Utána:

Én nagyon meg vagyok elégedve ezzel a szempillaspirállal. Eddig csak feketébe volt meg és nem is szeretem annyira a barna szempillaspirálokat, de ezt tuti beszerzem a közeljövőbe barna színben is. Az ára nagyon barátságos: 2300HUF, de mint tudjuk az Avon állandóan leárazza a termékeit, a mostani 2011/8-as kampányban 1099HUF.

2 megjegyzés:

  1. Szép pillákat csinál :) Én gondolkodtam rajta, hogy megvegyem-e, de ahogy látom, egy próbát mindenképpen megér :)

    VálaszTörlés
  2. Én is kipróbáltam :) Teljesen elégedett vagyok :)

    VálaszTörlés