2011. április 22., péntek

New York Color bronzosító vélemény

Megjelent Magyarországon a New York Color! Gondolom ez már senkinek sem újdonság.. Nekem sem volt az, amikor a héten besétáltam az egyik győri Rossmannba, hogy megcsodálhassam a termékeket. Nem akartam őrült vásárlásba fogni, ezért csak hosszas gondolkodás után esett a bronzosítóra a választásom.
 Nem nagyon szoktam kritikus lenni a csomagolásokkal, főleg hogyha igazán jó terméket találok bennük, de ez tényleg megér pár szót.. Nekem kívülről nagyon tetszik, a boltban ki sem lehetett nyitni, mert be volt félig-meddig csomagolva pont ezért, hogy ne nyitogassák (egyébként én ezzel teljes mértékben egyetértek). Szóval: szerintem a színe is szép és a műanyagokkal sincs semmi bajom, viszont nem tetszett, hogy csak hosszú ideig tartó feszegetés után tudtam kinyitni kb. az első 10 alkalommal. (Persze nem használtam ennyiszer, csak ha már ilyen...akkor gondoltam bejáratom:]). A másik ami nem igazán tetszik benne, hogy kihajtott állapotban a tükrös és a púder közötti "hajlatnak" (bekarikáztam a harmadik képen) semmi tartása nincsen. Lifeg össze-vissza és olyan mintha el akarna törni.


A tükörért természetesen plusz pont járt. Emellett a csomagolásban volt egy kisebb szivacs.
Amikor csak az ujjammal simítottam bele szinte észre sem lehetett venni, hogy vett fel volna valamennyi festéket is, viszont ecsettel az arcomcsontomra téve már elértem valamiféle hatást. Igaz, az ecsetet többször bele kellett "mártani" a púderbe, majd felvinni az arcomra, hogy látható legyen.


Nekem a színe nagyon tetszik. Nem csillog.. nem tettek bele semmiféle "effektet".
A képeken is látszik, nem túl erős (többszöri felvitel után sem), ami az én világos bőrömhöz tökéletesen passzol, de napbarnított bőrön már nem biztos, hogy észrevehető lenne.

Az árát tekintve szerintem teljesen megéri megvenni, bár tényleg ki kell hangsúlyozni, hogy a csomagoláson van némi kivetni való és inkább világos bőrűeknek ajánlott!
Ár: 999 HUF (Rossmann)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése