2011. április 5., kedd

Essence - Nail Art - Cracking vélemény

Kép forrása: www.essence.eu



 A hétvégén voltam olyan szerencsés, hogy a folyamatosan kifosztott Essence állványról elvihessem az utolsó fekete repedezős fedőlakkot. Már időm is volt kipróbálni, kísérletezgetni vele, ugyhogy meg is osztom a tapasztalatokat.




  

Az elsődleges, amit ki akartam próbálni, hogy működik-e más márkájú lakkokkal is vagy csak a 'Cracking Step 1 -esekkel', számomra azoknak a színei ugyanis nem túl feltűnőek egy repedezős körömlakk alá. Szándékosan egy márkában sem azonos lakkot használtam, de működött, úgyhogy az első pillanatokban nagyon örültem neki. Amint felkentem a lakkot máris látszott a cracking hatás. Kb. fél perc alatt felöltötte a végleges formát, de a következő percekben még lehet felfedezni újabb hegeket. Megpróbáltam gyorsan képeket készíteni,  milyen is a folyamat, de a kapkodásnak köszönhetően nem lettek túl jó minőségűek. 


Az alaplakk Essence - 51 Mellow Yellow







 Ami a képek alapján is feltűnhet, hogy ez bizony csak abba az irányba repedezik amerre kenem a lakkot. Próbáltam vízszintesen is felkenni, de akkor meg csak vízszintes csíkok keletkeztek a körmömön (és az látványra sztem sokkal rosszabb). Azt még nem próbáltam ki, hogy milyen lenne ha össze vissza kenném minden irányba - mondván úgysem fog látszani mert szétrepedezik, viszont minél vastagabban van felkenve, annál kevésbé fog szétrepedni (a képen a kisujjamon látszik is). Úgyhogy erre is ügyelni kell. Meg szerintem ez már túlságosan pepecselős és macerás, főleg ha azt nézzük, hogy a lakk nagyon sokáig szárad és amikor már úgy éreztem hogy megszáradt, akkor is ragadós volt. Nem kenődött bele semmibe, de mégiscsak zavaró a tudat... Nekem kb. 30-40perc kellett ahhoz, hogy egyáltalán ne érezzem azt, hogy egyáltalán nem tapadós már.

A végeredmény

Összeségében szerintem az Essence től egy igenis jó ötlet volt ilyen lakkot kihozni, hiszen így már bárki számára elérhető ez a fajta élvezet elég jutányos áron (499 HUF), viszont aki teheti szerintem próbálja ki a "vetélytársakat" is hiszen sokkal könnyebben elérhet vele egy jóval szebb hatást.


4 megjegyzés:

  1. Alig várom,hogy végre ki tudjam próbálni^^!

    VálaszTörlés
  2. szia!
    a fehérről nem tudsz esetleg valami infót?
    az is szépen repedezik?
    nekem a fekete eléggé bevált, blogomban nálam is van róla post ha érdekel :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A fehéret még próbáltam, de ahogy halottam több helyről, az nem repedezik olyan szépen, szinte alig..:/

    VálaszTörlés