2011. április 15., péntek

Catrice - All Round Mascara Waterproof vélemény

A héten beszereztem a Catrice egyik vízálló szempillaspirálját. Eredetileg nem ezt szerettem volna, de amiért mentem pont nem volt.. De mivel jön a jó idő én pedig imádok víz közelben és vízben (:]) lenni, úgy gondoltam nem árt beszerezni egy kimondottan vízálló spirált is.

A csomagolása egyszerű, de nekem tetszik, hogy az egész kék színű. Ez is mintha arra emlékeztetne, hogy vízálló, így nem kell majd leolvasgatni róla, ha netán elfelejteném.


A keféje teljesen hagyományos. Nem vesz fel felesleges festéket, így miután kihúzom a csomagolásból nem kell törölgetni. A kefe mérete nem kimondottan nagy vagy kicsi, az a pont jó méret. Az alsó pillákat is tökéletesen ki lehet vele festeni anélkül, hogy összemaszatolnánk magunkat.


Ami a csomagoláson a név alatt is megtalálható: Extra Volume Lenght & Curl. Tehát extra hosszúságot és göndörítést ígér. Valóban hosszabbít, de a göndörítő hatása igencsak csekély, előtte szempillagöndörítés erősen ajánlott!:]



Én nagyon meg vagyok vele elégedve, nem csinál túlzottan feltűnő pillákat,  de szebbé teszi őket. Vízállóságát kipróbáltam: valóban az! 
Az ára: 1050HUF (Rossmann)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése