2011. április 27., szerda

Carmex ajakápoló vélemény

Kb. másfél hónapja kezdtem el használni a Carmex ajakápolót, ezért úgy gondoltam már tudnék mit írni róla. 

A Müllerben vásároltam meg, ott biztosan lehet kapni, ha valakinek ez a termék kell. Lehet kapni tégelyes kiszerelésben is, de nekem ez jobban bejött. A védőfaktoros kicsavarható ajakápoló pedig (épp?) nem volt...
Keresgélni a polcokon nem sokat kell, hiszen a színe miatt nagyon jól kitűnik a többi áru közül. A sárga - piros csomagolását én nagyon szeretem, bár a párom már többször megjegyezte, hogy olyan, mintha pillanatragasztóval kenegetném a számat. Amiért viszont én kedvelem, hogy a mindig teli és nem túl rendezett táskámban (ha épp nem a neszeszerbe rakom) könnyen megtalálom, pont a feltűnő színe miatt!

Az első kibontás után nagyon meglepődtem, mert valami iszonyúan büdös szag fogott meg. De ezt további használatkor már egyáltalán nem éreztem. Most is jól megszaglásztam, de inkább már mentolos illatot érzek.
Amikor a számra felkentem először egy enyhén csípő érzést éreztem, ami valószínűleg a mentolos összetevőnek köszönhető. Lehet, hogy hülyeség, de én szeretem ezt azt érzést, főleg mikor meleg van, mert olyan mintha hűsítene, meg így érzem, hogy ott van a számon és "dolgozik".  Először alvás előtt kentem a számra, nem túl sokat, de valamivel többet, mintha nappalra kentem volna. Nem ügyeltem az ajkam vonalaira, szándékosan a szám körül is bekentem. Nagyon kiszáradósak az ajkaim, több terméket is kipróbáltam már, de mindig (vagy még akkor sem) voltak jók, ha épp volt az ajkamon. Pedig állandóan használtam rá hidratálót. Rúzsom kb. alig van/volt, mert utáltam, hogy nem mutat szépen a számon. Ezzel csak azt akarom mondani: hogy tényleg iszonyúan szenvedtem az ajkaim miatt. Azon az estén, amikor a Carmex-et először kipróbáltam, egyik helyen még sebes is volt. Lényeg a lényeg: felkeltem másnap és azt hittem nem hiszek a szememnek! Már bánom, hogy nem csináltam este képeket, de nem hittem volna, hogy elérek vele ekkora eredményt, ráadásul alig 8 óra alatt! A seb is begyógyult az ajkamon, nem éreztem száraznak, egyáltalán nem húzódott a szám. Sőt! Nem éreztem szükségét, hogy szinte azonnal újra kenjem az ajkaimat, pedig ez tényleg ritkaság. 
Azóta folyamatosan használom, esténként mindig bekenem, napközben kb. csak egyszer, ha éppen eszembe jut. Azóta semmi baja az ajkaimnak. Nem szárad, nem érzem, hogy fájna, egyáltalán nem cserepes és már rúzsokat is szívesebben hordok! Volt, hogy nem voltam itthon pár napig és véletlenül itthon hagytam, de akkor sem rosszabodott az állapota, ami az bizonyítja, hogy tartósan hidratál és valóban egy igazán jó termékről van szó!

Ár: kb. 900 Ft > Véleményem szerint mindenképpen megéri, mert valóban kiválóan hidratál és nem is fogy gyorsan. Másfél hónap alatt - mindennapi használat után - sem fogyott el még a fele se.

2 megjegyzés:

  1. Nekem a tégelyes van, mikor vettem csak az volt, ráadásul akcióban is volt!
    És igen, tökéletes, eddig ideig-óráig tartott csak a hidratáló hatás, de idén télen nem volt cserepes a szám. Nem a legjobb a szaga, de legalább nincs benne illatanyag és tökéletes a hatás! :)

    VálaszTörlés
  2. love carmex it's perfect for dry lips!

    VálaszTörlés